Huiskamer: Msn Namen Of Statussen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Hey beste dichters ! Ik hou wel veel van die mooie zinnetjes over Liefde , vriendschap enz.... Ik wil er graag veel hebben .... Hier enkel voorbeelden : 1) Als houden van je een misdaad was , dan was ik het meest gezochte crimineel ... 2) ik heb geen hart van zilver , ik heb geen hart van goud . Alleen maar een hart die veel van je houdt ! 3) lach voor de mensen die er voor je zijn , ik plaats van te huilen voor diegene die je pijn hebben gedaan ... 4) Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen ... Ik hoop dat jullie er veel vinden ! Dankje wel |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
1)Als jij hart een cel is, dan wil ik levenslang. 2) Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij komen |
| reactie 2
|
|
|
Haha de 2de is goed |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
1) Stop je hoofd in de prullenbak en ruik je toekomst 2) Ga je me nog kussen, of moet ik weer tegen mijn dagboek liegen ? 3) Zie teleurstellingen niet als tegenslagen, maar als dingen die je sterker maken. 4) Ik doe wat ik moet doen om te komen waar ik wil zijn. 5) Het is beter te weten & teleurgesteld zijn, dan niet te weten & het je altijd blijven afvragen. 6) Hoe hoog je een pijl ook schiet, hij valt toch weer krachteloos naar beneden. 7) Soms betekent het einde, het begin van een nieuwe start. 8) Speel geen spel met een ervaren speler. 9) foto's kun je verbranden, herinneringen niet. 10) Het pad dat je gaat is het pad dat je kiest, de dagh dat je twijfelt is de dag dat je verliest.. 'Die heb ik zo'n beetje allemaal gebruikt,, ik hoop dat je er wat aan hebt x |
| reactie 4
|
|
|
Dankje , lief van jullie |
| reactie 5
|
|
|
als jou hart stelen een misdaad was, dan was ik de meest gezochte crimineel ter wereld |
| reactie 6
|
|
|
Die ken ik |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Er is licht aan het eind van de tunnel! Maar meestal is dat een tegemoetkomende trein. |
| reactie 8
|
|
|
Door de crisis is het licht aan het einde van de tunnel tijdelijk uitgeschakelt |
| reactie 9
|
|
|
Rabiya Berichten: 1 |
1. elk minuut dat je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst. 2. liefde is als een spin..hij is het web en ik loop er steeds in. 3.uit recent onderzoek is gebleken treinen rijden niet op tijd maar op de rails. 4.als het leven geen zin meer heeft kun je er ook geen punt meet achter zetten. 5.schud de mensen als rupsen van je af dan pas komen ze naar je toe. 6.liefde begint met een lach vervolgens met een kus en eindigt met een traan. 7.ik stuur jou een eiland vol kusjes met een zee van liefde 8.liefde is eeuwig allen de partners verwisselen 9.Love is like a knife, it can stab the heart or it can carve wonderful images into the soul that will last a lifetime. 10.How can I love again when I can't stop loving the one that hurt me so much? 11.The perfect time will never come; never wait for perfection just make it 12.ik blijf gewoon een meisje dat voor een jongen staat en hem om zen liefde vraagt. 13.- Zij zegt: 'Jij ziet dingen die er niet zijn' Jij zegt: 'Er zijn dingen die jij niet ziet' 14. Everything will be okay in the end. So if it's not okay, it's not the end |
| reactie 10
|
|
|
don't love 1. don't love 2, but loves the 1 that loves you 2 |
| reactie 11
|
|
|
Dankje allemaal ! Ze zijn gewoon super ! |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
1 plus 1 is maar zelden twee en als het zo is kan het niet worden bewezen. Als je trein op tijd rijdt, is je aansluiting te laat. Als je trein te laat is, rijdt je aansluiting op tijd. Kinderen morsen nooit op een vuile vloer. Niets is zeker, behalve dat alles mogelijk is. |
| reactie 13
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
oké deze is cliché : 1 thing 2 say 3 words 4 you: i love you 2. het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit. ik hou van de zee, ik hou van de rotsen, maar als ik jou zie moet ik kotsen. ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open de deur en flikker van het balkon. en ik er nog 10000en xd maar die weet ik zou gouw niet uit mijn hoofd |
| reactie 14
|
|
|
mij is geleerd dat 1 minuut 60 seconde duurt, maar mij is nooit geleerd dat 1 seconde zonder jou een eeuwigheid duurt |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
Ik heb nu deze: Ik vroeg om kracht &ik kreeg moeilijkheden om sterk te maken, ik vroeg om wijsheid &ik kreeg problemen om op te lossen..♥' Hier nog andere: 1) Zij vraagt; 'heb je alles?' Hij pakt haar hand en zegt; 'Nu wel!' 2) Wanneer een probleem je pad kruist; Verander dan je richting, niet je bestemming 3) Soms gebeuren er van die dingen die je totaal niet verwacht, die je hart doen breken en je doen vergeten hoe je lacht 4) Ooit gedacht, nooit verwacht. 5) Ik ben geen optie; kies me, of verlies me. 6) Soms ziet het hart, wat onzichtbaar is voor het oog 7) Het geluk van een kind, begint in het hart van de moeder 8) Rennend voor het verleden, bang voor de toekomst 9) Wanneer iemand spreekt met tranen in z'n ogen, dan is er een regenboog in z'n hart 10) Mama's mooiste, en papa's trots<3 11) Verwacht het onverwachte 12) Er zit altijd een klein waarheid achter 'grapje', een klein emotie achter 'het boeit me niet' en een klein pijn achter 'het is oké' 13) inspraak zonder inzicht, geef uitspraken zonder uitzicht 14) Beschouw iemands stilte nooit als zwakte, niemand beraamt een moord hardop 15) zwijgen is soms het beste antwoord 16) Kennis is nog geen wijsheid. 17) Je weet pas echt wanneer iemand van je houdt als hij recht in je ogen durft te kijken 18) Het is grappig om te zien hoe hard je voor vrienden rent, alleen in die slechte periodes wordt je niet herkent 19) Zo onbereikbaar ver en toch zo dichtbij.. 20) Ik weet dat je jaloers bent meid en dat is net het grappige.. 'Die heb ik allemaal gebruikt x |
| Naar boven | |