Huiskamer: Je gevoel in muziek...
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
ard-jan Berichten: 45 |
Ik voel me vreselijk nutteloos, depressief, zonder liefde. Maar, what doesn't kill you makes you stronger Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You) www.youtube.com/watch?v=Xn676-fLq7I |
| reactie 17
|
|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Vanbuiten lach ik me stuk, maar vanbinnen ga ik stuk van verdriet. Ik ben depressief en dat terwijl ik alleen maar goede dingen in het vooruitzicht heb. Dus daarom dit liedje. Achter een glimlach- IND Ik ga ook meedoen met the voice!!! www.youtube.com/watch?v=TWFG5hxrdms het is niet supermooi ofzo. |
| reactie 18
|
|
|
xisax Berichten: 71 |
Beyonce: listen Deze past op dit moment echt bij me.. Ik probeer wel vaker iets te zeggen maar niemand luisterd. so... You should have listened! Mensjes op 1001 tegen jullie kan ik vrijuit spreken. Jullie luisteren wel! 1001 mensjes, real life vrienden en mijn lieverd ik houd van jullie. |
| reactie 19
|
|
|
Boogschutter-67 Berichten: 14 |
Geef mij je Angst...van Guus meeuwis. Dit nummer blijft mij raken! Keer op Keer! |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
http://www.youtube.com/watch?v=NemuMnAUPww |
| reactie 21
|
|
|
MirandaHuifkens Berichten: 10 |
ik voel me erg eenzaam mijn oudrs zijn dood mijn hartsvriendin is dood dat doet echt pijn! soms heb ik gewoon woede uitbarstingen, en soms dan begin ik spontaan te janken. Dan luister ik het nummer, dat ik op hun begrafenis draaide, en is alls over en word ik rustig. rihanna - cry www.youtube.com/watch?v=rwgXvL9o0QQ |
| reactie 22
|
|
|
Stephje Berichten: 34 |
ik voel me zo: www.youtube.com/watch?v=5iD9V3Xz7fU&feature=related Ik wandel op het paadje tussen eenzaam, verdriet, blij, boos |
| reactie 23
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Poets of the fall- The happy song www.youtube.com/watch?v=Y-VN7YubqDk |
| reactie 24
|
|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Ik heb het gevoel dat niemand mij begrijpt. Dus daarom luister ik nu Welcome to my life van Simple plan. |
| reactie 25
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Wanneer de persoon waarvan je houdt ver, heel ver, van je vandaan is .. Dear God the only thing I ask of you is to hold her when I'm not around when I'm much too far away allebei hebben we genoeg aan ons hoofd dus tjah.. toepasselijk .. www.youtube.com/watch?v=mzX0rhF8buo&ob=av2n |
| reactie 26
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
don't give up the fight-racoon www.youtube.com/watch?v=PnaOOgMv_WY&ob=av2e |
| Naar boven | |