1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Je gevoel in muziek...

datum 09-02-12 14:17
startpost
IwillSurvive
Hoe voel je je op dit moment? En welk liedje past daar het best by (of welk liedje luister je dan altyd)? ik vind het altijd moeilijk om mijn gevoelens by andere mensjes te uitten, dus luister ik vaak muziek.

Ik zal het voordoen;
Ik voel me op dit moment opgesloten, ik wil huilen, slaan, rennen, maar ik moet me vrolijk voordoen.. Wachtend tot ik alleen kan zijn en ik de 'echte ik' kan zijn.

Het liedje dat voor mijn gevoel heel erg bijhoort is;
Jason Mraz - I Won't Give Up
www.youtube.com/watch?v=TdN5GyTl8K0&ob=av2e

Ben benieuwd naar die van jullie!!
datum 09-02-12 17:00
reactie 1
Hardboy
Christina aguilera - Fighter
www.youtube.com/watch?v=PstrAfoMKlc&ob=av2e

Ik voel me bedrogen, Kapot. wil alles en iedereen wel kapot slaan. Maar door dit nummer realiseer ik me dat ik van alles alleen maar sterker word.!

X Lucas
datum 09-02-12 17:52
reactie 2
Suusie
marco borsato - margherita
maar dan niet qua liefde, maar qua vriendschap.. Echt hoe ik me voel..
xxxx
datum 09-02-12 18:14
reactie 3
Verwijderde gebruiker
papercut massacre - curse of the broken hearted
www.youtube.com/watch?v=mGXB6zgmFhk

ik voel me heel vaak depri en mijn hart lijkt gebroken en darom dat nummer....
het gaat mij nooit om de muziek zelf maar om de tekst darom hou ik best wel van rock en hardcore...

Liefs Sheala
datum 09-02-12 18:14
reactie 4
Hardboy
Hardcore leukk ben tijdje gabber geweest :$
datum 09-02-12 19:48
reactie 5
Verwijderde gebruiker
GABBER!!!!!!!!?????? hoe kun je!! Ik heb zo'n hekel aan die mensen! en hoe ze dansen!!! Ik had het trouwens niet van je verwacht.....
datum 09-02-12 21:17
reactie 6
Hardboy
hahaha.. Nee was toen in mijn hardcore tijd maar je moet geen hekel aan mensen hebben.. ook al heb ik dat soms wel. maar niet iedereen is zo als diegene die het altijd verneuken..
datum 09-02-12 21:41
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Dat is wel waar.... Maar ik vind ze er zo raar uit zien..... En even voor de duidelijkheid. Ik luister niet alleen hardcore ofzo hoor! Eigenlijk luister ik meer rock en metal maar ik kan nooit het verschil vinden in hardcore en metal...:$
sommige numeers vind ik gewoon mooi en andere ook weer niet ik bedoel wat maakt het uit! maar ik heb geen hekel aan iedereen die gabber is ofzo hoor.. Maar ik heb gewoon een hekel aan mensen en mens zijn... Darom zit ik ook in 2 strijd vanwege het leuk en het niet leuke tegelijkertijd. En als je die zin niet snapt snap ik dat wel, ik denk altijd zo moeilijk en raar.... Ik ben nou gewoon eenmaal raar.. Maar wie is dan normaal, want ieereen is toch anders??
datum 09-02-12 21:44
reactie 8
Hardboy
Zullen we samen raar zijn dan ik had laatst bijvoorbeeld dat ik zei ik ben zo gek als een deur. en toen ging ik nadenken en bedacht ik: WTF! Een deur is niet gek!
datum 10-02-12 12:21
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Samen raar zijn is altijd leuker dan alleen raar zijn! maar indd een duer is niet gek... ik snap nooit warom ze een deur kiezen.....? Maar ik ben ook best wel raar.... Ik ben namelijk een geneeskunde nerd.. Ik weet best veel van acute ziektebeelden.. Ik heb er zelfs me spreekbeurt over gedaan.. en ik kan reanimeren! (en ik ben pas 13) dus dat is ook best wel raar volgens mij....
datum 10-02-12 12:47
reactie 10
Verwijderde gebruiker
ik hou van heel veel soorten muziek lig maar net aan m'n stemming maar ik hou van pearl jam...het liedje black erg mooi...inxs michael jackson al heel lang fan van geweest....euh ja ac/dc kan ik ook wel waarderen sommige nummers niet alles....
www.youtube.com/watch?v=AFVlJAi3Cso

en ik heb vroeger vaak meegedaan aan talentenjachten....zong ik meestal i will survive lijflied een beetje van me....nu mn eigen aangemeld voor de voice off holland dus we zullen zien
datum 10-02-12 14:43
reactie 11
Hardboy
the voice!! :O ik ga kijken!
datum 10-02-12 15:09
reactie 12
Verwijderde gebruiker
Appa - wat is er aan de hand?
www.youtube.com/watch?v=wE2xV2QdBbY

Als ik dat liedje hoor vergeet ik even alles. hij rapt hier over het leven, dat het leven soms klote is enzo. En als ik daarbij stilsta denk ik; Wat k*t voor die mensen, de mensen die worden doodgeschoten, en die worden mishandeld, verkracht, doorboord. Heb vaak om dit liedje gehuild.
(P.S= Ik ben een beetje 'Fan' van Appa. Een beetje maar hoor. Ik luister bijna altijd zijn liedjes als ik even zin heb om te janken.

Zijn andere mooie liedje : Appa - Kijk door m'n ogen.
www.youtube.com/watch?v=U-0Pj2Yg1dw

Leuk bedacht trouwens! xx
datum 10-02-12 18:07
reactie 13
Verwijderde gebruiker
nou ik heb eeb filmpje opgestuurd dat moet als je je inschrijft.....dus nu is het wachten of ik wat hoort....maar binnenkort zet ik m op you tube...en mocht het doorgaan dan laat ik het wel weten liefs brigitte
datum 26-02-12 10:37
reactie 14
IwillSurvive
Oeeew, wat spannend zeg Brigitte! Wel zeggen als je door bent hoor!! Mogen we fimpje van youtube zien?? Succes!
datum 27-02-12 21:32
reactie 15
windcatcher
bon jovi : story of my life

ik hou van zijn liedjes ... en in dit liedje zit zoveel waarheid en gevoel
het past perfect by my

groetjes hanne
Naar boven

Reageren op: Je gevoel in muziek...

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.