1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: 'Ik' verhalen

datum 12-11-13 16:52
reactie 46
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Bij mij kun je altijd terecht
datum 12-11-13 18:57
reactie 47
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Ze kan altijd bij iedereen terecht, als je wilt Jorinda.


Ik stond kotsmisselijk om. Ik had me snel aangekleed, gegeten, en had mijn bus net niet gemist. De eerste twee uren gingen, maar toen kregen alle meisjes stress. Het derde lesuur kregen we een spuit tegen baarmoederhalskanker. De eerste meisjes die terugkwamen stonden half te huilen en te steunden, en te zeggen dat het fucking veel pijn deed. Enkel Janne zei van niet. Ik stressen. Uiteindelijk mijn beurt. Verdomme .. Eigenlijk viel het best wel mee. Enkel een superstijve arm, en pijn in mijn spieren. Nu lach ik mezelf gewoon uit met mijn angst xD
datum 23-11-13 19:53
reactie 48
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
(ik heb er veel over nagedacht of ik het zou doen, schrik niet, maar dit wordt mijn afscheidsbrief)

Ik heb al nachten lang liggen denken over een snelle dood. Ik wil zo snel mogelijk van hen af, ik wil zo snel mogelijk van jullie af. Telkens als ik jullie vertelde wat er aan de hand was, werd ik genegeerd en werd ik compleet vergeten. Jullie probeerden me niet eens te helpen terwijl hulp al bijna te laat was! Als jullie echt van me zouden houden, zouden jullie me op z'n minst proberen te begrijpen. Jullie hadden me moeten troosten, niet mijn leven nog slechter maken dan dat het al was!

Als jullie me hadden geloofd, als jullie om me gaven, was ik er misschien nog geweest. Naar nu, nu is het te laat. Na 4 afscheidsbrieven en 10 afscheidsgedichten te hebben geschreven, ga ik eindelijk de sprong wagen. Als ik niet terugkom, hebben jullie geluk, ik was toch niks waard. Ik hoef geen grafsteen, ik hoef geen verdriet. Vergeef me. Vergeef me dat ik het zolang heb volgehouden...


(Deze brief heb ik een paar uur geleden nog geschreven, maar ik blijf, speciaal voor jullie )
datum 23-11-13 20:21
reactie 49
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
(Dat is heftig Je weet dat ik niet veel kan, maar ik wil je altijd helpen)

De dagen van loefde en vreugde zijn me ontglipt op mijn achtste. Toen mijn alles stierf. hij stierf te jong. Al was het een kat. Ik heb echt een week lang vergeten welke dag het was. de dagen begonnen met tranen, die verlicht waren. En die naamloze dag eindigde met tranen die donker drupte. Ik haat alles, en ik kan me niet uitdrukken ..
datum 24-11-13 09:23
reactie 50
marill
avatar Berichten: 1058
Het licht is sterker dan ik ooit had gedacht, behoedzaam sluip ik naar het eerste straaltje, of eigenlijk is het een ver stipje. Mijn handen tasten in het donker naar niets. Normaal gesproken zou ik al languit op de grond liggen. Nu is het licht sterker dan ik, ik moet ernaar toe. Als vanzelf nader ik het stipje, het is niet de beloofde tunnel waar ik doorheen zou moeten, het is niet te beschrijven hoe wijd het donker om me heen is. Angst voel ik deze keer niet, ik weet echt niet waarom, als het anders zo donker om me heen is verstar ik, maar deze keer niet, ik moet naar dat stipje.
Iemand trekt aan mijn arm..............morgen zeg ik, morgen...........
datum 04-03-14 02:15
reactie 51
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Starend naar mijn plafond, lig ik, net zoals alle andere nachten, te denken aan hoe het leven in de Hemel er uit zou zien. Ik denk aan mijn leraar, ik denk aan mijn vriend. Ik zie het gezicht van mijn oudoom weer voor me. Ik denk aan de tijden van toen mijn oma er nog bij kon zijn, haar lieflijke lach, haar lachende ogen, haar zorgzaamheid, haar vrolijkheid. Ik denk ook aan mijn opa, hoewel ik hem maar nauwelijks ken. Maar vanaf deze nacht denk ik bij de Hemel niet alleen aan hen, maar ook aan een vriendin waar ik zielsveel van hield. Een vriendin die er altijd voor ons was - en wij voor haar. Een mooi Fries meisje met een zwak voor paarden, en helaas ook voor snijden. Dat laatste werd haar fataal. Ze kreeg genoeg hulp aangeboden maar durfde en wilde die hulp niet aannemen.

Jorinda, als je dit leest, jij betekende echt veel voor me, en dat blijf je ook voor me doen. Ook al blijf je opgesloten in mijn hart, ik mis je
Vaarwel, en misschien tot ziens in de Hemel...
datum 04-03-14 10:42
reactie 52
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 4562
Gisteren heb ik nog uren wakker gelegen, om te denken. Aan Jorinda. Ik heb uren aan mijn raam gestaan, naar de sterren kijken of er een nieuwe bij was. Waarschijnlijk heb ik ook de hele tijd gehuild. Ik voel me schuldig, maar weet niet waarom. Niemand kan begrijpen hoe hard ik hoop dat onze vriendin zich niet bij Hem heeft gevoegd. Ik hoop zo dat ze onze berichten lezen kan. Dus, als je meeleest, Jorinda, ik hield enorm van je, ik wou je nog bedanken voor de gesprekken die we hadden, voor de hulp die je me bood, dankje, als je al weg bent, rust in vrede, ik hou van je, en kom je hopelijk Daar ooit tegen <3
datum 05-03-14 09:10
reactie 53
jorinda
avatar Berichten: 486
Mislukt. Mislukt. Mijn poging is mislukt, ik ben mislukt. Ik had het in één keer goed moeten doen. Waardeloos gewoon. Nu alleen nog maar ergere zelfhaat. Voor een auto gesprongen op een stille weg. Auto kon me nog ontwijken. Shit. Waarom? Waarom was die niet gewoon over me heen gereden? Waarom heeft Hem me niet weggenomen? Hoe vaak bid ik, of mijn leven mag eindigen? Geen verhoor. Dan zelf maar geprobeerd. Niet gelukt. Fuck my life. Dan maar snijden om te overleven, ook goed. Miss ga ik daar ooit een keer aan dood. Morgen miss nog een x proberen...

Btw, Ik hou van jullie. echt, ik verbaas me over wat jullie allemaal zeggen weet je.!
datum 05-03-14 13:24
reactie 54
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Waarom niet? Omdat Hij jou een tweede kans wil geven. Hij weet wat je verdient, Hij beslist over wie gaat of niet. Je gebeden worden wel verhoord, maar pas als de tijd daar is. God mag weten hoelang die tijd nog zal duren, maar ik hoop alleen maar dat die tijd zo lang mogelijk wordt uitgesteld. Ik wil niet nog meer verliezen, ik wil dat je weet dat ik zielsveel van je hou.
Naar boven

Reageren op: 'Ik' verhalen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.