1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: alweer liet ze me staan

datum 20-12-11 20:29
reactie 16
Suusie
Ben ik het helemaal mee eens. Er moet gewoon iemand perfect zijn voor jou en jij voor haar! And you know it: When you need me..I'll be there for you!! Always!
Ik wil er zo graag voor je zijn en nog liever: Bij je zijn. Maar dat kan niet Ik zou er alles voor doen om naar je toe te komen! Maar sowieso mag het niet van mijn ouders omdat ik te jong ben volgens hen:'( Maar ik vind dit zo erg voor je! En ik geef zelfs zo veel om je, dat ik me niet goed voel als het slecht gaat met jou..
Als ik dicht bij woonde en er was iets, ging ik meteen naar je toe. Want je weet: Ik hou van je, ik wil je nooit meer kwijt en je betekent alles voor me. Je bent in mijn hart en daar zul je nooit meer uit verdwijnen!
XXX Suus
datum 20-12-11 22:03
reactie 17
kevinspaan
nou Jaikdicht daar hou ik je aan:O maar waar ik een beetje woon is als een jongen dicht dan is hij gelijk homo. dat is ook juist weer zo idioot hier -_-
datum 21-12-11 22:53
reactie 18
Amie-X
Mooi gedicht! Ik voel je frustratie als ik het gedicht lees. Ik hoop dat dat ook het gevoel was dat je had toen je het schreef, want dan heb je dat heel goed over gebracht op mij!
Blijf volhouden, niet alle meisjes zijn zo!
X Amie
datum 22-12-11 08:41
reactie 19
kevinspaan
Nou Amie ik voelde wel wat meer dan alleen frustratie :$. maar je zegt wel niet alle meiden zijn zo maar die wonen blijkbaar niet hier
datum 22-12-11 11:56
reactie 20
Amie-X
Logisch! Maar die frustratie kun je in ieder geval op mij goed overbrengen. Ik zit een beetje in het zelfde schuitje, maar dan met een jongen, dus ik weet wat je bedoelt! Haha je zult heus wel een meisje vinden dat perfect voor jou is! X
Naar boven

Reageren op: alweer liet ze me staan

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.