Gedichten check: alweer liet ze me staan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
weer liet een meisje me staan, mijn hart gaat stukje voor stukje naar de maan. al jaren geen echte liefde meer gehad, ik ben het nu hellemaal zat. ben ik een object, ben ik maar een insect. ben ik zomaar iemand, die je zomaar duwt aan de kant. welke meisje houdt echt van een jongen, en dan niet in kleine sprongen. ik bedoel dat je hem alles toevertrouwt, zonder dat je later bij iemand anders uit mauwt. en welke jongen vindt nou een meisje, die meer is dat wat hij heeft opgeschreven op een lijstje. die hij alles toevertrouwd. zonder aan de kant te worden gedouwd. ik heb te lang moeten zwoegen om jouw te vinden, ik wou mij voor altijd aan je binden. maar nu heb jij met een andere jongen dan mij, dat voelde als een steek in mijn zij. wat is nou mijn doel om door te gaan met dit leven, kon ik maar weg voor heel even. om jouw te vinden en om altijd van te houden, een meisje waar ik alles aan kan toevertrouwen. ben jij het meisje waar ik heb op gewacht, waar ik zolang naar heb gesmacht. of ben jij weer zo'n meisje dat liegt, en me daarna weer met een ander bedriegt. tijd zal uitwijzen, of liefde ooit zal herrijzen. of dat het altijd dood blijft, en dit het laatste is wat ik schrijf. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
erg mooi.... |
| reactie 2
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
echt heel erg mooi <3 liefs |
| reactie 3
|
|
|
bedankt ik probeer mijn best te doen om mijn gevoel ik mijn gedichten te zetten :$ |
| reactie 4
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Aah, echt een mooi gedicht! Je legt echt goed je gevoel in het gedicht(in allemaal trouwens) En je bent niet zomaar iemand! Voor mij beteken je heel veel!<3 Ik heb je nog nooit in real gezien..But I'll be there for you, always! And I never let you go! Hvj<3 Wjnmk<3 XXX Suus |
| reactie 5
|
|
|
AWH :$ bedankt Suus betekend veel voor me. HVJ<3 WLJNMK (L) |
| reactie 6
|
|
|
windcatcher Berichten: 27 |
prachtig ! zo mooi geschreven , met z'n gevoelens zul je niet lang alleen staan |
| reactie 7
|
|
|
nou windcatcher ik ken niet veel meiden die geven om dichters. maar ik geloof je wel hoor. ik hoop alleen dat ik niet te lang moet w8en. |
| reactie 8
|
|
|
haha , by my is het hetzelfde probleem , maar ik geloof er noch in ... he komt goed (hoop ik ) XD |
| reactie 9
|
|
|
ach komt wel goed schatje XD sorry d8 aan die reclame -_- maar hopen geeft dromen. en zolang dromen geen nachtmerries worden gaat het goed |
| reactie 10
|
|
|
haha XD oke lang leve reclame !!! idd hopen geeft dromen en die dromen geven dan weer moed en blijheid , tot als er iets donker in die droom intreed ... gr hanne ;p |
| reactie 11
|
|
|
Ja maar toch bedankt Hanne en hoop ook snel dingen van jouw te lezen gr. Kevin |
| reactie 12
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Sterkte houd moed je weet je kunt ook bij mijn terecht ik ken dit gevoel Dit is zo`n rot tijd net of je niet meer mee telt |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
sluit me aan bij vorige reacties allemaal...mooi geschreven.. |
| reactie 14
|
|
|
Bedankt Roselien misschien ga ik je nog wel een keer bereiken als het weer moeilijk word. en thanks Anony |
| reactie 15
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
heel mooi geschreven. ik hoop dat je ziet, dat neit alle meisjes zo zijn. ;] de ware komt nog wel beloofd! |
| Naar boven | |