Huiskamer: Gedichtenwedstrijd oktober: stemmen
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
k ben zelf vergeten in te sturen helaas ik stem voor gedicht 8 zkr niet voor 4 die kon ik al, is van internet gehaald :O en heel oud.. maar wel leuk vind 8 toch de beste |
| reactie 17
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
En de winnaar issssss??? |
| reactie 18
|
|
|
laska119 Berichten: 13 |
Ten eerste wil ik de leden bedanken voor het stemmen! En de winnaar is................Gedicht 1 met maar liefst 5 stemmen. De 2e wordt Gedicht 8, en als 3e Gedicht 2. 1e - Gedicht 1. Vechtend loods ik me door het leven Vechtend begin ik ieder dag Om het beste van mijzelf te geven Dat het weer een goede dag zijn mag Vechtend loods ik mij door al mijn pijn Om hoe ik mij voel maar te accepteren Met de hoop dat het snel weer beter zal zijn Omdat ik op een positieve manier van mijn leven wil leren 2e - Gedicht 8. Tranen bij een emotie Een steek in je hart Doodsbang en snikkend Voel jij je verward Tranen stromend naar beneden Een rivier van emotioneel verdriet Stil verscholen achter je masker Is er niemand die je ziet 3e Gedicht 2. Het pad vinden Dat jou begeleidt Naar de toekomst De betere tijd Daarbij is nodig De juiste kaart Waarop de eindbestemming Naar geluk staat |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
hey laska...ik heb dan wel op gedicht 1 gestemd.. maar ben een eerlijk persoon... kan het mis hebben maar heeft gedicht 8 ook geen 5stemmen... niets ter nadele van de schrijver/ster van gedicht 1...want die blijft toch mijn favo,maar is wel zo eerlijk om dan twee winnaars uit te roepen... grtjes anonymous |
| reactie 20
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
anonymous heeft gelijk! en kun je er ook bij vermelden van wie de gedichten zijn? is misschien ook leuker voor de schrijvers als dat uiteindelijk bekend word;p en voorkomt ook misverstanden als je de gedichten op diegene zijn account tegen komt na de wedstrijd |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
ja idd gedicht 8 heeft ook gewonnen vind ik...en idd leuk de namen van de dichters erbij...liefs cindy |
| reactie 22
|
|
|
laska119 Berichten: 13 |
Gedicht 8 was van mij, en ik doe mee met spek en bonen. Dus wint gedicht 1 automatisch, sorry was het er vergeten erbij te vermelden. 1e Gedicht 1 - Lorena 2e Gedicht 8 - Laska119 3e Gedicht 2 - Suzanne |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
oke.... nauw lorena gefeliciteerd...alleen is ze niet meer hier op 1001.. maar je gedicht blijft mooi... grtjes anonymous |
| reactie 24
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Jaa gefeliciteeeerd!! Want het is erg mooi gedicht!! En de anderen ook, wees trots op je eigen!! Liefs |
| Naar boven | |