Huiskamer: Gedichtenwedstrijd oktober: stemmen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
laska119 Berichten: 13 |
Vanaf vandaag kunnen de leden stemmen op hun mooiste en favorieten gedicht. De leden kunnen stemmen tot 14 november 2011. Vanaf dat moment zullen de stemmen worden geteld en zal er een winnaar uitkomen (geen prijs ). Regels: - Per lid mag er maar op één gedicht worden gestemd. - Voor de gené die een gedicht hebben ingestuurd: Je mag niet op je eigen gedicht stemmen. Succes met het stemmen leden! 1.Vechtend loods ik me door het leven Vechtend begin ik ieder dag Om het beste van mijzelf te geven Dat het weer een goede dag zijn mag Vechtend loods ik mij door al mijn pijn Om hoe ik mij voel maar te accepteren Met de hoop dat het snel weer beter zal zijn Omdat ik op een positieve manier van mijn leven wil leren 2.Het pad vinden Dat jou begeleidt Naar de toekomst De betere tijd Daarbij is nodig De juiste kaart Waarop de eindbestemming Naar geluk staat 3.Ik vond het gek de eerste keer dag dat ik je zag Want meeste mensen vonden me raar of anders, maar je gaf me een lieve lach Je pakte me handen in de jouwen en je wilde me vriendin zijn Ik heb nog nooit dat uit iemand mond gehoord, maar het is toch zo fijn Je was zo open voor me en ik was zo blij Ik deed me masker af.. ik voelde bij jouw eindelijk vrij En nu zijn we al 10 jaar nog steeds bij elkaar Je heb me een gouden les geleerd: 'vriendschap is niet breekbaar 4.Mijn hartMijn hart is niet van zilver Mijn hart is niet van goud Maar mijn hart heeft een hart Dat van jou houd 5.Jou ogen zo mooi, gewoon prachtig Het betoverd je hart De liefde zo sterk, het voelt zo krachtig Jij die naar hem smart Voor elkaar bestemt zijn en jou hart voor altijd Echt liefde hem en jij, Jij wil hem ook echt niet meer kwijt Jij en hem maakt jullie, voor jullie, wij 6.Ik word laten miljonair En uiterst populair Ik koop een prachtig huis Zo groot als een ziekenhuis Met een zwembad in de tuin Daarbij een speeltuin Voor al mijn kindertjes lief Dus mijn toekomst is lekker positief 7.En ik was bijna helemaal boven Maar ben nu toch weer half naar onder gestort Help me, ik zit vast tussen de treden Van mijn eindeloze ladder... 8.Tranen bij een emotie Een steek in je hart Doodsbang en snikkend Voel jij je verward Tranen stromend naar beneden Een rivier van emotioneel verdriet Stil verscholen achter je masker Is er niemand die je ziet -Mijn eerste stem gaat alvast naar gedicht 2.- (de stemmen mogen trouwens gewoon in het topic worden gezet). |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 22 |
ik stem ook op gedicht 2 liefs cinthia |
| reactie 2
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
En zijn dit de enige gedichten die ingestuurd zijn.....? En waarom zeg jij dat jouw eerste stem naar gedicht 2 gaat, als je maar 1 keer mag stemmen? Volgens mij snap ik het niet helemaal, sorry! Voor mij gedicht 8 dan maar! |
| reactie 3
|
|
|
laska119 Berichten: 13 |
Dit zijn inderdaad de enige gedichten die zijn ingestuurd. Ik bedoelde ermee dat ik de eerste stem geef en diegene hem vast cadeau krijgt, voor de rest mag iedereen inderdaad maar 1 stem uitbrengen op een gedicht. Hoop dat je het nu wel een beetje snapt. |
| reactie 4
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Gedicht 8 krijgt mijn stem Maar ik vind ze allemaal heel mooi, dus proficiat aan diegenen die deze gedichten geschreven hebben ! Liefs, Melissa |
| reactie 5
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
;-) succes allemaal met het stemmen!! Groetjes, Diana |
| reactie 6
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Amai ze zijn allemaal mooi !! Kan niet kiezen... Ik vind nummer 2 en 8 heel mooi.. Maar ik ga dan toch voor nummer 8.. xxYasmine |
| reactie 7
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Mijn stem gaat naar gedicht 1.. maar ze zijn allemaal echt heel mooi geschreven! |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 9 |
idd allemaal erg mooi. mijn stem gaat ook naar gedicht 1. |
| reactie 9
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Mijn stem gaat naar 2, maar ik vind de anderen allemaal mooi!! Wat ontzettend leuk dit hoor!! |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
hey mooi mooi..allemaal.. ik stem op gedicht 1 |
| reactie 11
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
mijn stem gaat naar gedicht 8 |
| reactie 12
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Stem stem..! Nog een dag te gaan!! Liefss |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
ow leuk man. ik stem op gedicht 1. liefs cindy |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
top leuk man...dit was er toen niet.toen ik hier was... eerst ff zeggen alle gedichten zijn erg mooi... maar ga dan toch voor gedicht nummer 1.. grtjes Anonymous |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Wauw... Allemaal super mooi! Helaas kan er maar 1tje winnen Liefs. |
| Naar boven | |