Gedichten check: UIT ELKAAR
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
*tussen benen gluurt* Het spijt me, ik ben toch echt een vrouw, dus gelieve mij ook met een vrouwelijke benaming aan te spreken, willen wij dit gesprek relatief prettig laten verlopen. Maar goed, vertel mij dan maar wat er fout is aan mijn waterdichte analyse! |
| reactie 17
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Voor de rest geef ik je wel een beetje gelijk.. Er is alleen 1 belangrijk detail.......Ik ben ook een vrouw Dus gelieve mij ook met een vrouwelijke benaming aan te spreken willen wij dit gesprek relatief prettig laten verlopen..Hihihi |
| reactie 18
|
|
|
Oh, mijn excuses. Jeroen klinkt nogal mannelijk, éh. Maar hohoho, ik kreeg GELIJK. Heel fijn dat je dat deed, ik krijg namelijk áltijd gelijk! |
| reactie 19
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Ik zei een beetje he.... |
| reactie 20
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
Mensen probeer rustig te blijven?! Daar heeft de schrijver van dit gedicht toch niks aan? Evangelos: Ik snap wat je probeert te zeggen en wat je bedoelt. Maar ik zou het op een andere manier brengen. Maar elk mens is verschillend. Gelukkig maar anders zou de wereld nog saai worden Tip; Misschien proberen om wat minder voorkomende rijmwoorden te mixen met veelgebruikte woorden. Dat geeft een mooier effect. Maar voor alsnog: opzich wel een mooi gedicht |
| reactie 21
|
|
|
Mens, ik ben rustig. En volgens mij gaf ik de schrijver een heel nuttige reactie, maar dat wou hij niet. Tsja dan houdt het op. By the way, het is opzich helemaal geen mooi gedicht. Er zitten een paar cruciale spelfouten in en ontzettend lelijke rijm. |
| reactie 22
|
|
|
Waarom zeg je dan dat je hem niet moet vertellen hoe hij moet rijmen?! Njaa in ieder geval ik vind het opzich wel een mooi gedicht |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
geen ruzie op mijn gedicht luister sommigen vinden het een mooi gedicht anderen niet niet iedereen heeft de zelfde smaak eh |
| reactie 24
|
|
|
@evangelos: Klopt |
| reactie 25
|
|
|
BCSG Berichten: 2 |
ik vind het wel een mooie gedichtje |