1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: UIT ELKAAR

datum 07-07-10 16:36
startpost
Verwijderde gebruiker
UIT ELKAAR

we zijn uit elkaar
en ik vind het naar
ik heb mijn best gedaan
maar nu moet ik altijd
mijn eigen kant opgaan
ik ga je missen
ik wil je knuffelen
maar nu kunnen
we aleen naar
mekaar snuffelen
datum 07-07-10 18:28
reactie 1
Ichigo
Ehmmmm... tsja.... zeg.... is je rijm niet iets te.... gedwongen...?
Verder is 'alleen' met dubbel 'l'.
Ben je trouwens toevallig Belgisch (gezien het gebruik van 'ge', 'gij' en 'mekaar')?
datum 07-07-10 18:43
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Hé, ssst! Hij is al twee jaar een dichter hoor! Ga hem niet vertellen hoe hij moet rijmen!
datum 07-07-10 19:45
reactie 3
Ichigo
Heb je een slecht humeur vandaag, Roos?
datum 07-07-10 19:46
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Nee hoor, helemaal niet. Jammer dat ik er gelijk weer op aan gesproken word.
datum 07-07-10 19:53
reactie 5
Ichigo
Nee, het is gewoon dat je met dit taalgebruik (zonet weer) me een beetje aan de meisjes uit mijn klas doet denken als ze .... hoe zeg je dat..... geïrriteerd (geen idee of dat het woord is dat ik bedoel) zijn...
datum 07-07-10 21:32
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Oh, maar ik ben wel lichtelijk geirriteerd.
datum 07-07-10 22:05
reactie 7
Ellisjuhh
Sorry ik vind het niet mooi,

Ik vind het te klef en ik vind er totaal geen verhaal in hebben zitten. Sorry, maar persoonlijk houd ik meer van langere gedichten waar verhaal in zit.

Sorry, maar dat vind ik
datum 07-07-10 23:16
reactie 8
Verwijderde gebruiker
tja niet alles is perfect
datum 08-07-10 18:44
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Beste evangelegedoetje,

Ik zeg ook niet dat alles perfect hoeft te zijn. Het punt is dat jij (naar mijn mening) naar ongezouten kritieken vraagt, en vervolgens er niet tegen kan als die niet geheel positief zijn. Ik geef je (naar mijn mening) tips hoe het in MIJN ogen verbeterd zou kunnen worden, maar daar reageer jij totaal avrechts op. Tsja, sorry. Maar daarom zeg ik niet dat alles perfect hoeft te zijn.... gewoon dooroefenen en voortaan meningen van anderen aannemen als je daar om vraagt.

En het is your lucky day, want damn wat doe ik aardig zeg.
datum 08-07-10 19:17
reactie 10
Verwijderde gebruiker
haha maar ik luister naar u raad maar dat hangt af hoe ge die raad geeft als ge dat op een slechte menier geeft reageer ik ook anders das toch normaal niet?
datum 09-07-10 23:26
reactie 11
Masjeroen
Ehm Ichigo..Als je andere mensen op hun schrijffouten aanspreekt is het wel zo slim zelf geen fouten te maken..T is vlaams i.p.v belgisch..Kijk wat jij kan.......

En is het jullie misschien ook opgevallen dat Evangelos dit juist graag wil..Deze negatieve aandacht...
datum 10-07-10 09:39
reactie 12
Verwijderde gebruiker
Vlaams, Belgisch, whatever.... Wat een kontenlikkers zijn jullie zeg. Jezus, iedereen loopt te mierenneuken.
datum 10-07-10 10:29
reactie 13
Masjeroen
Roosjee, De manier waarop jij je nu uit is een gebrek aan woorden..(Beetje gek voor een echte dichteres, vind je zelf ook niet?)
Volgens mij vind je het heerlijk om op deze manier bot te reageren, omdat je dat in het echt nooit zal durven..
datum 10-07-10 13:20
reactie 14
Verwijderde gebruiker
Beste Masjeroen, ik vind het inderdaad heerlijk om bot te reageren. In het echt niet durven? Dat kan alleen iemand uitspreken die mij slechts van het internet kent. Laat ik het zo stellen; ik ben keurig opgevoed en kan erg netjes spreken, als dingen mij niet aanstaan ben ik in de eerste instantie ook vriendelijk, beleefd en enigzins subtiel, maar na 5 keer houdt dat ook op, hoor. Gelieve geen uitspraken te doen over mensen die jij niet kent, persoonlijk gericht dan. Ik weet dat mijn vorige post ook niet allerzinds aardig was, maar ik richt het aan forumers ALGEMEEN. Ik doe geen verwoede poging in te schatten hoe mensen buiten het internet zijn, zoals jij wel doet. Mensenkennis, beste man, je moet nog veel leren.

En ohja, over gebrek aan woorden.... Ik heb een uitgebreide vocabulaire, so refresh your mind.
datum 10-07-10 20:25
reactie 15
Masjeroen
Je hebt mij nu ook verkeerd ingeschat meneertje!
Naar boven

Reageren op: UIT ELKAAR

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.