Huiskamer: boek schrijven? geef aub REACTIE!
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
uhhm word, en dankun je ergens instellen dat je van die halve pagina's krijgt, XXkuzz |
| reactie 17
|
|
|
xisax Berichten: 71 |
Ik gebruik Word. Dat staat net, professioneel en is simpel |
| reactie 18
|
|
|
HappyisGone Berichten: 11 |
word, papier ... soms, als ik niks heb om op te schrijven, mijn huid ... IK BEN EEN LOPEND BOEK |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Op word kun je dit doen, door onderaan aan het vormpje van een boek te klikken, je krijgt een vorm van een boek enz en er staat ook van boven de hoeveelste pagina het is.. meer weet ik niet :-) |
| reactie 20
|
|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Het beste is dat, dat wat je schrijft te digitaliseren, dus makkelijk gezegd gewoon te schrijven met een tekstverwerker zoals word (windows) of bean (mac os x) etc. Mss is het ook wel handig je geschreven werk vast te laten leggen als werk dat door JOU geschreven is, ik heb er geen ervaring mee maar mss dat je hier wat kan vinden mbt auteursrechten etc. www.patentvista.nl/ie_auteursrecht.php Dit zijn wat sites waarbij je je werk kan laten publiceren, deze heb ik via google gevonden zo snel, dus je kan altijd nog ff verder googlen www.pumbo.nl/?gclid=CPy77dzgpLQCFUbKtAod3A8AQA www.lulu.com/s1/paperbacknl_b/r/site?mid=~sem_ggl_lulu_publishing_nl&s_kwcid=TC|1027418|boek%20schrijven||S|p|13183517421&gclid=CMWNiPngpLQCFe7MtAodCUMAKw Hoop dat je er wat aan hebt, Groetjes Yvu22, fijne dagen! |
| reactie 21
|
|
|
margretl Berichten: 11 |
Heb zelf een informatief kinderboek uitgebracht (google op Ton en Toya)en vond het zelf lekker om het eerst te schrijven en daarna in te typen. Zo kun je het nogmaals goed doornemen en meteen wijzigingen aanbrengen. succes |
| Naar boven | |