Huiskamer: boek schrijven? geef aub REACTIE!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
iLUF Berichten: 7 |
ik denk dat er ongetwijfeld mensen zijn op deze site die een boek geschreven hebben, of een boek aan het schrijven zijn. ik wil graag weten wel programma jullie daarvoor gebruiken, gewoon word of wat? zeg het alsjeblieft ben super benieuwd ' |
| reactie 1
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
Ik gebruik er gewoon word voor hoor.. Liefs, x |
| reactie 2
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
gewoon word...... xx |
| reactie 3
|
|
|
noeki Berichten: 30 |
ik gebruik ook gewoon word hoorr. x |
| reactie 4
|
|
|
de kim Berichten: 23 |
ik gebruik daar ook word voor, ik weet eigenlijk ook niet of daar andere programmatjes voor bestaan. xx |
| reactie 5
|
|
|
xjonneke Berichten: 2 |
ik ook word.. soms ook gwoon ff papier.. als ff in de klas snel een ideetje heb |
| reactie 6
|
|
|
noeki Berichten: 30 |
maar ja... jij vraagt je misschien af hoe schrijvers dat doen ofzo? dat wil ik ook best weten eigenlijk. dus: wie o wie weet het.. xx |
| reactie 7
|
|
|
MirandadelaParra Berichten: 24 |
I don't. Ik gebruik gewoon word en papier als ik me in de klas verveel |
| reactie 8
|
|
|
JoyMennings Berichten: 23 |
ik shrijf verhalen en gedichten maar ben bijna 12 dus weet nog niet wat ik er mee ga doen... ik gebruik papier maar als ik ze uit zou brengen zou ik word gebruiken! |
| reactie 9
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
word.. ik heb geen idee wat ik anders zou moeten gebruiken.. |
| reactie 10
|
|
|
1anubis1 Berichten: 2 |
ik gebruik mijn oude typmacine |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
ik gebruik ook gewoon word(het schiet bij mij alleen niet zo op, school ej?) |
| reactie 12
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Via word, en als je echt een boek er van wilt maken, dan kun je dat doen, heb ik zelf ook gedaan, me eerste! Hij is vandaag binnen gekomen en ben best tevreden over hoe die is geworden..! Dit heb ik gedaan via www.unibook.com Succes ermee,! Liefs |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Ik gebruik word of PDF een van die twee. Maar als jou boek met illustraties is, gebruik je beter PDF. |
| reactie 14
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
hee ik ben een boek aan het schrijven Dus gewoon met pen en papier daarna ga ik hem uit typen dat kan het beste via Indesign van Adobe.. |
| reactie 15
|
|
|
heije Berichten: 6 |
ikzelf gebruik word... bevalt me prima |
| Naar boven | |