1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: wat vinden jullie?

datum 29-07-10 19:02
reactie 16
david347
als ik een gebrek aan zelfvertrouwen heb zet ik mijn gedichten niet op een site
en ga ik zeker niet acteren@#$%#@!@!

PS> hij staat wel in de wacht

pps. beyourself bedankt
datum 29-07-10 19:22
reactie 17
BeYourself
@david347- geen dank veel plezier met het schrijven van gedichten
datum 31-07-10 08:07
reactie 18
david347
ok maar tog bedankt en er staan er twee in de wacht
datum 31-07-10 17:22
reactie 19
Tosti
@ roos....

Als je het toch een onzin topic vind waarom schrijf je dan uberhaut een reactie? Ik zeg altijd maar je mag alles vragen maar of je er van mij ook een antwoord op krijgt is gelijk de 2de vraag.

@kim....

Er zijn een hoop mensen die zouden willen dat ze kunnen dichten. En tja net wat er al eerder is gezegt je schrijft een gevoel op papier (of pc zoals ik) en dat is jou gevoel en dat kan zeker opluchten door dat op papier te zetten.

Sommige gedichten zijn heel mooi andere weer wat minder mooi, bij sommige lijkt het wel of het over jou gaat bij andere gaat het echt nergens over.

Maar het is jou gevoel wat je op papier zet en dat kan je de ene keer beter uiten dan de andere keer. als je zelf gedichten schrijft zijn die uniek, niemand die hetzelfde gedicht heeft geschreven als jou, dus wees daar trots op!
datum 06-08-10 11:26
reactie 20
marill
gedachten in gedichten
woorden belichten
gevoelens
schrijven
om te blijven
herinneren
wie ik ben
wie ik was
later pas
ontdekken
hoe ver ze strekken

schrijf
blijf
wie je bent
zodat je wordt herkent
datum 19-09-10 01:12
reactie 21
noeki
@ roos, gebrek aan zelfvertrouwen? dat zou je toch eerder over jou denken, met dat gescheld. als jou iets niet aanstaat oké, maar reageer er dan niet op. daar heeft niemand behoefte aan hoor.

@ kim, als mensen dat nerdig vinden, is dat een mening, dat hoeft niet waar te zijn. als jij dat niet zo vind, dan is het niet zo. anderen mensen bepalen niet wat anderen moeten vinden. iedereen is anders, iedereen vind dingen anders. dat heb je over alles wel.
datum 19-09-10 08:12
reactie 22
Verwijderde gebruiker
Wat waait er veel stof op zeg in deze.
Deze vraag op deze site is weten wat het antwoord is.
Dus daarin heeft ROOS gelijk.
Stel de vraag niet aan ons maar aan jezelf.
Dat wat anderen van je denken is niet van belang, dat wat jijzelf over jezelf denkt zal bepalen wie jij bent en hoe jij over komt.
Schrijf alles wat je wilt in dicht vorm op, zet het hier bij ons en geniet van het feit dat je schrijven kunt en ook nog de gedichten van ons kunt lezen.
Nog heel veel lees en schrijf plezier hier bij ons.
Alstublieft mede dichters en dichteressen hou het gezellig hier.
datum 19-09-10 12:23
reactie 23
de kim
iedereen bedankt voor jullie antwoorden. en hou maar op met dat gekibbel. mijn forum heb ik op gezet omdat ik wil weten hoe anderen erover denken. niet om discussie te voeren...
ga gewoon verder met het beantwoorden van mijn vraag. en als je dit een onzin topic vind, reageer dan gewoon niet. en schelden heeft ook echt geen nut, want daar heb ik dus echt gewoon SCHIJT aan.

.X. KIM
Naar boven

Reageren op: wat vinden jullie?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.