Huiskamer: wat vinden jullie?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
de kim Berichten: 23 |
niemand weet dat ik gedichten schrijf. het is best wel neurdig. bij mij op school vinden ze mensen die gedichten schrijven neurdig en dom. ik kom er niet voor uit. wat vinden jullie? is dichten neurdig? .k. EERLIJK ANTWOORDEN ALSTUBLIEFT. |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik vind het helemaal niet 'neurdig', sommigen gedichten zijn hartstikke mooi en zelf schrijf ik ook gedichten (doen de meesten hier op de site btw Niks neurdigs aan lijkt mij. |
| reactie 2
|
|
|
Anoniempje123 Berichten: 6 |
Ik schrijf ook gedichten, maar ik heb het eigenlijk nooit tegen iemand gezegt. Maar hun kunnen dichten wel neurderig vinden maar ik vind er niks mis mee! er zitten leuke gedichten bij een mooie en grappige dus ik vind dat er niks 'neuderigs mee isss! XX. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hallo!! Ieder heeft zijn/ haar eigen vrijetijdsbesteding, er is altijd wel iemand die het afkraakt. Dusss.. doe wat je zelf leuk lijkt, laat je zeker NIET door een ander bepalen wat jij leuk moet vinden. Groetjes Wendy |
| reactie 4
|
|
|
Bedankt. Ben blij dat jullie vinden dat het niet iets is wat dom, of neurdig is. ik wilde gewoon even weten wat jullie er van vonden! KIMM |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hoi Kim, Ten eerste is het nerdig ipv neurdig. Nerd = een Engels woord. Ten tweede vraag ik mij af waarom je twee soortgelijke topics opent. Mensen gaan dan heus niet sneller reageren en het is verschrikkelijk irritant. Ten derde vind ik het raar dat jij je druk maakt of gedichten schrijven wel 'cool' is. Wij zitten hier op een dichtsite en schrijven allemaal gedichten. Denk jij dat wij dichten nerdig vinden? Kind, als jij je er druk om maakt, doe het dan niet. En als je het wel doet, doe dan alsjeblieft niet zo moeilijk. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Hej Kim, Dichten is NIET nerdig! Waarom? Vrij simpel. Het is een uiting van gevoel, een idee, een ophoping woorden gevormd tot een gedicht. Trek je niets aan van wie dit anders ziet, het getuigt alleen maar van een zeer laag IQ. Zelfs als je gedichten niet van hoge literaire kwaliteit zijn hebben ze het recht om te bestaan. x Horror duck |
| reactie 7
|
|
|
Cyn96 Berichten: 5 |
Tuurlijk niet! Ik kan het niet , dus je moet er trots op zijn! Ikzelf heb ook zoiets... Ik kan goed zingen alleen ik durf het nooit te doen als er iemand bij is... Alleen mn vriend en mn beste vriendin weet het. Xx(L) |
| reactie 8
|
|
|
Thegirlwholovedyouu Berichten: 30 |
Neej ik vindt het niet neurdig. Het is een hobby net als voetbal of dansen. en ik ben echt niet bang want 2 popu jongens vertel ik mijn gedichten en laat ze een oordeel geven en ze vinden ze mooi.:$ de 1 heeft een zwaar leven omdat zijn pa 2x in gevangenis zat . daardoor zei hij dat hij ook gedichten schreef dus diegene die zeggen dat het neurdig is kunnen zelf ook wel gedichten schrijven Kijk om je heen er schrijven duizenden mensen gedichten je bent echt niet de enige xx |
| reactie 9
|
|
|
LilyLoena Berichten: 15 |
Omg,die Roos denkt echt wel dat ze hier alles te zeggen heeft hé ? Asjeblieft zeg ! Je denkt gewoon dat jou vragen geweldig zijn & als iemand anders dan is met een vraag zit dan antwoord je zo ! Volgens mij zit jij hier op de site maar wqat lekker te stoefen & ff aardig te doen mr omg,doe normaal ! & Kim : Dichten is niet Nerdig ! Zolang je het zelf mr leuk vind ! Lily |
| reactie 10
|
|
|
mimi-rotuka Berichten: 21 |
neurdig hoezo? ik ben met dichten verder gegaan toen mijn moeder er vroeger eentje voorlas die ik had gemaakt dat ze die zo mooi vond verder vertel ik het ook niet op school het is teveel mezel omda ik al word gepest kwa uiterlijk dus nee ik vind het juist niet echt iets om op school te laten lezen als ik naar mezelf kijk maar ik weet niet hoe het bij jou op school gaat of thuis ik kan er niet veel over zeggen dus |
| reactie 11
|
|
|
roosjeee, sorry hoor. dat ik deze topic open mag dat niet ofzo? het is een vraag, omdat mensen er gewoon zo op reageren. en 2 gelijke topics nou nou. erg. en ik bepaal ook zelf wel of ik er moeilijk over doe ja of nee, en dit was nou gewoon toevallig een topic omdat ik me afvroeg of mensen het ook vertellen op school of op hun werk. en of hun daarvan de in druk krijgen dat het "neurdig"is. oo sorry nerdig. en aan lilyloena: ja idd, roosjeee die denkt dat ze alles is. deze site is voor gedichten en ik had daar gewoon een vraag over maarja sommige mensen vatten dat anders op. Kim, |
| reactie 12
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
eerst @ Roosjeee: Ik wil niks zeggen hoor maar ze mag toch gewoon een topic openen?! Ze doet er niemand kwaad mee, doet niemand pijn en het is gewoon een vraag. Vragen staat vrij weet je?! @kim: Dichten is echt niet 'neurdig':O Als jij het leuk vindt om te doen, je er plezier in hebt, je er je gevoel mee kan uiten wat maakt het dan uit? En je hoeft het niet te vertellen. Is maar net wat jezelf wil |
| reactie 13
|
|
|
david347 Berichten: 17 |
ik durf er ook niejt voor uit te komen want ik ben een jongen van 13 das niejt egt wat je van zoon iemand verwacht |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Och kinders kinders, wat een afgunst, wat een afgunst. Jullie zijn wel snel op je teentjes getrapt, hé? Dat getuigt alleen maar weer een gebrek aan zelfkennis en zelfvertrouwen. Dus ga mij niet proberen te bashen, want ik beschik over de gave mensen in één zin volledig af te branden, als ik dat wil. Ik geef volgens mij heel normaal antwoord, dus doe niet zo verschrikkelijk moeilijk. Wat wil je horen Kim, dat dichten nerdig is? Want je vraagt er seriously echt om. En bovendien, nogmaals; denk je dat mensen die op een gedichtensite zitten dichten nerdig vinden? DAN SCHRIJVEN ZE TOCH GEEN GEDICHTEN, AAP. Echt, jezus. |
| reactie 15
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
@Roosjee: Gebrek aan zelfkennis en zelfvertrouwen?Wie?Wij?Yeah right.Wij proberen hier serieus antwoord te geven. Als iemand een vraag heeft dan geen je daar toch serieus en leuk antwoord op? trouwens waarom reageer jij hier überhaupt op? Als je het toch niks vind? En dat schelden met die laatste woorden vind ik ook niet echt netjes van je. Had beter van je verwacht. @david347: Hartstikke leuk dat je gedichten schrijft johh. Er zijn genoeg jongens die dit doen hoor @KIm: nogmaals trek je niks van dit soort reacties aan, probeer gewoon jezelf te blijven, dus blijf ook gewoon vragen stellen! Niet laten afkraken door zo iemand. XXX me |
| Naar boven | |