Gedichten check: Boek is uitgegeven!
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Had ik al gegeven aan mezelf Grtz Marco |
| reactie 32
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
ja! dat bedoelde ik!! hahaah xxx |
| reactie 33
|
|
|
Mooi dan bedoelen we hetzelfde |
| reactie 34
|
|
|
fijn!! liefs gerline |
| reactie 35
|
|
|
Vraagje he: hoeveel gedichten heb jij trouwens gemaakt tot nu toe? Ben ik gewoon benieuwd na |
| reactie 36
|
|
|
vin je ze zo mooi dan?? ik heb er 13 denk ik volgens mij!! mar kga ff ete! dus... xxx |
| reactie 37
|
|
|
ja ik vind ze goed, dus ik heb er al een aantal van je zitten lezen. En heb er ook reacties bijgezet, dan weet je gelijk wat ik ervan vind. Groetjes Marco |
| reactie 38
|
|
|
hej ja hartelijk bedankt voor je reacties! ik weet zelf super goed wat er met mij is, en wat er met mij omgaat! maar ik kan er niet eerlijk vooruitkomen! dus... xxx |
| reactie 39
|
|
|
Hee, Graag gedaan. Je kan ook oefenen om ervoor uit te komen. Probeer eens iets over jezelf te vertellen. Hoeft niet per se hier zo, maar je kan het proberen (hier mag uiteraard wel) Groetjes Marco |
| reactie 40
|
|
|
nu, kan het probere maar het is zo moeilijk! ik heb een jongen die ik leuk vind! maar die maar af en toe van zich laat horen, waar ik wel hard om huilen kan, maar ik kan me soms niet laten gaan, wat ik graag zou doen! liefs Gerline |
| reactie 41
|
|
|
Hmm oke. Even denken wat je dan zou kunnen doen... Je zou kunnen aangeven aan die jongen dat je het fijn vindt als ie wat van zich laat horen, omdat je graag wat meer contact wilt hebben. Je zou kunnen aangeven aan die jongen wat je voelt. Kan je er wat mee? Volgens mij niet zo veel namelijk Groetjes Marco |
| reactie 42
|
|
|
dat heb ik al geprobeerd! maar vind het volgens mij net zo moeilijk! xxx |
| Naar boven | |