Gedichten check: Boek is uitgegeven!
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Dankje, Shannen. Fijn dat je dat zegt Ja inderdaad: op naar vrijdag! heb jij al vakantie of...?? Groeten Marco |
| reactie 17
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ja ik heb al bijna een week vakantie lekekr oars behalve dat je dan moet gaan werken is minder leuk, xxx |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
whahha de inhoudsopgave komt me bekend voor de titels dan ik ga hem kopen!!! evne sparen.. maar ik koop hem van je! xx. |
| reactie 19
|
|
|
Haha kan je inderdaad ook wel bekend voorkomen. Namelijk van dit forum, maar dat wist je waarschijnlijk al Leuk dat je 'm wilt kopen, daar ben ik echt heel blij mee! Welke ga je dan kopen: de download of de printversie (het echte boek dat je in handen krijgt) in kleur. Als je nog wacht komt er ook nog een zwartwit versie (de inhoud van het boek) uit en de kaft blijft gewoon in kleur. Die kost dan 14,95 euro en de printversie in kleur kost 24,95 euro Moet je maar even zien, vind het allang leuk dat je 'm wilt kopen Groetjes Marco |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Gefeliciteerd! Het ziet er super uit allemaal. Liefs |
| reactie 21
|
|
|
dankjewel Roos! Groeten Marco |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej wat super zeg!! egt knal gewoon! gefeliciteerd! xxx Gerline |
| reactie 23
|
|
|
Hee Geraline, Dankje voor je leuke, enthousiast reactie! Moet er nog wel bij vertellen; de zwartwit versie is nu ook uit. www.pumbo.nl/boek.php?pid=106 Groeten Marco |
| reactie 24
|
|
|
hej kheb et nog nie zo gauw gezien maar is die ook goedkoper dan?? en ik heet gerline! okee?? maak nie uit howr!! xx GERLINE |
| reactie 25
|
|
|
Sorry Gerline!! Ik heb het gewoon verkeerd ingetypt; NB: ik wist je naam wel Die versie is 10 euro goedkoper, omdat de productiekosten lager liggen. Er is alleen voor de kaft maar kleur gebruikt van binnen zwartwit, maar ook gewoon goed leesbaar. Heb je interesse? Groetjes Marco |
| reactie 26
|
|
|
okee!!geef nie uit! ik overleg nog ff! okee?? kben namelijk niet echt ruim in mijn cente! ahahah xxx |
| reactie 27
|
|
|
Wat bedoel je met: "je wilt gewoon te snel"?? Ik heb de zwartwit versie er achteraan gemaakt, omdat ik toch nog alle gegevens op de computer had staan. De voorraad is niet op, omdat de uitgever telkens aanmaakt als jij bestelt Groetjes Marco |
| reactie 28
|
|
|
hej nu dat je is te snel typt! maar dat geef nie uit! xxx |
| reactie 29
|
|
|
Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk |