Gedichten check: Door jou
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Ja, Anne-Marieke, ik weet het @ marco. Bedankt voor de tip.. maar wat Roos ook al zei; het is makkelijker gezegd dan gedaan.. ik heb geen zin in een soort van psygiather of zo iets.. die me steeds allemaal lastige vragen gaat stellen en weet ik veel wat.. @Roos. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik ben er ook voor jou! -X- |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
hey amie.. komt eindelijk ook hier de aap uit de mouw he ik dacht al, ze komt er zelf wel mee. meis, respect voor je, dat je het hebt gezegd. je gaat door een moeilijke periode. je gedicht is prachtig. houvanje. x' |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Een psycholoog is best fijn, hoor. Die mensen hebben er verstand van, en ze zijn er niet alleen maar om "gekke mensen" te helpen, maar helpen je serieus met je problemen! Je hebt het moeilijk, en sommige dingen moet je verwerken, en er zijn mensen die je daar bij kunnen helpen. Misschien moet je voor jezelf over een drempel heen om die hulp te zoeken, maar uiteindelijk moet je zelf ook inzien dat je het nodig hebt. Ik kan niet veel voor je doen, behalve zeggen dat je alle hulp die mensen je kunnen bieden moet aannemen! Liefs, Roos |
| reactie 19
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik ben het helemaal met Roos eens. Maar toch vertel ik aan niemand (behalve jullie) dat ik naar therapie ga, omdat het niet goed gaat. Want er zijn zoveel mensen die het dom vinden...Maar het is niet zo, echt niet. Als ik nu niet in therapie was geweest, was het nog veel slechter met me gegaan. Misschien was ik er dan al niet meer. Het is moeilijk, maar het helpt. Die mensen zijn er niet voor niks, geloof me maar. En misschien lijkt het alsof het op korte termijn niks oplevert, maar op lange termijn helpt het wel degelijk. Ikzelf heb ook nog een lange weg te gaan, maar ik kom er wel. Met hulp. Ik heb een tijd gehad dat ik met niemand praatte over mijn problemen, over de dingen die me dwars zaten. Maar ze kunnen je alleen helpen als je eerlijk bent. Alleen dan levert het iets op. Ik moet alles opzij zetten om er weer helemaal bovenop te komen, mijn school, mijn alles. Hoe moeilijk het ook is, ik heb het er voor over. Ik kan het, en als ik het kan, weet ik zeker dat jij het ook kan. Je bent niet alleen, wij kunnen je steunen, maar mensen die professioneel zijn opgeleid kunnen je helpen. Denk alsjeblieft over mijn woorden na, want het is waar. Ik zeg dit niet zomaar, ik heb het zelf mee gemaakt en nog steeds maak ik het elke dag mee. Praat erover. Geloof me. Liefs. |
| reactie 20
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Echt heel erg lief hoor, dat julle me willen helpen, maar het valt allemaal wel mee denk ik.. ik was deze keer zo boos op hem dat ik dit schreef. okee, soms ben ik wel eens bang voor hem, maar dat hoort er bij. Verder weet ik ook niet waarom ik me zo kut voel soms, het zit in me, denk ik. Soms heb ik momenten dat ik mezelf zo haat!! ik kan mezelf wel vermoorden dan. Maar toch niet, ik ben bang voor de pijn en de dood, zoals ik al zei.. Ik voel me wel vaak alleen, en ik mis gewoon iets, maar wat?! Maar dat is nog niet echt een reden om in therapie te gaan. En als ik dat zou doen, wat zullen de vriendinnen van school waar ik nu mee omga wel niet denken/zeggen?! Ik ben al blij dat ik nu 'goede' vriendinnen heb!! Okee, dit is wel weer genoeg over mijn leven voor nu. Bovendien heb ik ook genoeg leuke momenten hoor! Het doet me echt goed dat jullie me zo willen helpen, en dat jullie om me geven Allemaal super bedankt! Liefs<3 |
| Naar boven | |