Gedichten check: Door jou
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Ik wil hier niet meer leven, ik kan het niet meer aan. Ik kan er niet meer tegen, ik wil niet meer bestaan. De tranen in m’n ogen, door de angst die jij me geeft. Door de klappen die er vallen, waardoor alles in me beeft. Je mag dan wel zo knap zijn, maar dat geeft jou nog niet het recht. Om mij van binnen pijn te doen, met alles wat je zegt. Toch kan ik ook niet zonder je, we horen bij elkaar. Als broer en zus verenigd, voor al bijna 12 jaar. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej jij heb ook een super mooi gedicht geschreven! kwens je er heel veel sterkte mee!! xxx |
| reactie 2
|
|
|
DAnkje, het gaat wel weer over.. |
| reactie 3
|
|
|
okee! fijn dat je dat kunt zeggen! xxx |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Anne, Je hebt het erg moeilijk, maar weet toch weer zo'n super gedicht neer kunnen zetten. Ook ben je volgens mij echt een vechter die niet zomaar opgeeft Groetjes Marco |
| reactie 5
|
|
|
Haha.. dankje Marco, maar zo'n vechter ben ik ook weer niet..(in tegestelling tot m'n broertje Eigenlijk ben ik gewoon bang voor alles.. Haha, wat ben ik toch een angsthaas |
| reactie 6
|
|
|
Ik begrijp je echt heel goed, Anne. Echt heel goed! Dat zijn hele moeilijke keuzes, maar van binnen weet je eigenlijk wel wat je wilt. Ook al zit het nog zo ver weggestopt. Wees eerlijk tegen jezelf en geef aan waar je aan toe bent. Dat is niet alleen voor jezelf fijn, maar ook voor de anderen om je heen Groetjes Marco |
| reactie 7
|
|
|
hej anne-X je bent niet de enig die bang is voor de dood, en tegelijkertijd om verder te leven! dat heb ik namelijk ook xxx |
| reactie 8
|
|
|
Ja marco, je hebt gelijk! Nu je het toch over eerlijk zijn hebt, ik moet jullie ook wat bekennen.. Ik heet geen anne, maar Amie.. er zit een lang verhaal achter, maar om het kort te houden, was ik bang (weer bang) dat m'n ouder m'n gedichten zouden lezen, en vanalles zouden vragen enzo.. iets waar ik niet tegen kan.. maar weetje, het kan me nu eigelijk niks meer schelen.. en trouwens, ze weten toch niet dat ik op deze site zit.. @Linos, gelukkig dat ik niet de enige ben.. het is fijn om even te kletsen met mensen die weten hoe je je voelt, iets wat m'n ouders niet weten... Als je wil, kun je me altijd mailen: [email protected] (jaa, ik heb zelf een andere e-mail gemaakt |
| reactie 9
|
|
|
hejj dan ben je ook niet de enige die het niet tege haar ouders vertelt, want dat wete mijn ouders ook niet, en ook niet dat ik op deze site zit! mijne is [email protected] kus van linos p.s. mijn naam is Gerline |
| reactie 10
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Amie Ik vind het goed van je datje hebt gezegt wie je werklijk bent Ik vind je gedicht super goed Maar je weet het hea Ik ben er voor je (K) xxx |
| reactie 11
|
|
|
Okee Amie, goed dat je eerlijk bent! Ik snap je reactie, maar wil je wel een tip meegeven: laat dit je ouders ook maar eens lezen. Dan begrijpen ze jouw emoties ook goed en zien ze gelijk jouw dichtkunsten Groeten Marco |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ha Marco, dat gaat niet zo makkelijk. Mijn ouders hebben ook geen idee dat ik hier zit, ze hebben wel enkele gedichten van me gelezen, maar dan de gedichten die ik heb uitgezocht. Van mij hoeven ze ook niet alles te weten. Amie, super dat je jezelf wat meer bloot durft te geven. Blijf vechten, je kan het wel. liefs |
| reactie 13
|
|
|
Ja dat is ook wel zo, Roos! Maar soms moet je jezelf ook wat meer open stellen (echt mijn mening). Als het te prive is, dan geef ik je inderdaad gelijk. Maar sommige gedichten zitten net tegen gevoelens aan, dus daar hoef je je dan niet voor te schamen Groetjes Marco |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Mwoah, het gaat er meer om dat mijn ouders in mijn geval niet altijd even veel begrip hebben voor mij. Of voor de manier waarop ik dingen ervaar. Ons gezin heeft vrij veel meegemaakt, maar ze gaan er totaal anders mee om dan ik, vandaar. |
| reactie 15
|
|
|
Das inderdaad erg lastig. In dat geval vind ik dat je goed handelt |
| Naar boven | |