Gedichten check: Nog meer gedichtjes van Roos.
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
ej @ Roosjee ja genoeg bewijs !! zkr! kun je ook vertellen, hoe? of waar? hoef niet perce!! @ Marcoo ik ken glaasje draaien, mar dat is van de duivel!!! of zie je die ook als een geest?? xx |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hmm, het was gewoon op m'n kamer. En ik weet zeker dat ik het me niet heb verbeeld, omdat ze bijna elke avond terug komt. |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
heel raar, nog nooit van gehoort! is het erg dan?? xx |
| reactie 19
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
hoihoi linos ik geloof ook ja! en glaasje draaien dat is ook van de duivel, en dat er geesten zijn het kan maar spesiviek geloof ik daar niks van tenminste ik wil er niks mee te maken hebben! dit was mijn mening! xxx |
| reactie 20
|
|
|
RoosH Berichten: 15 |
Mooie gedichten Roos!!!! Echt wauw! Liefs Roos, ps; ik geloof niet in god & wel in geesten. |
| reactie 21
|
|
|
Haai Roos. Dankje voor je reactie. Liefs een naamgenootje |
| reactie 22
|
|
|
Vendetta Sands Berichten: 8 |
mooie gedichten. Top !! Het enige wat ik wil zeggen is dat ik geen kerk nodig heb om te geloven.Als je de film stigmata hebt gezien wordt het daarin heel mooi omschreven. " Til een steen op en ge zult mij vinden" Kortom, God kan je heel makkelijk vinden in een glimlach van iemand anders; om maar een voorbeeld te noemen...en dat is mijn God. Geesten vind ik maar niks maar denk wel dat ze er zijn. Kortom Roosje, keep up the good work ! |
| reactie 23
|
|
|
Hallo Vendetta, Dankje voor je reactie op mijn gedichten. Super. Ik geloof niet in god, omdat er geen bewijzen voor zijn. Ik ben meer het type; eerst zien, dan geloven. Ik heb wel respect voor mensen die er wel in geloven, vindt het ook wel interessant eigenlijk. Geesten vind ik wel interessant eigenlijk, zoals ik al zei; ik heb er zelf contact mee. Nu kom ik natuurlijk heel raar over, maar ik ben ook maar een gewoon meisje. |
| reactie 24
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
gedicht 9 raakt me het meest. daar kan ik me ook het meest in vinden. heel mooi allemaal. zeker weten.. nog meer van die gedichten! x' |
| reactie 25
|
|
|
Gedicht 9 vind ik persoonlijk ook wel een van de mooiste die ik ooit heb geschreven. Hij loopt wel fijn, vandaar. Ik zal nog wel een keertje een reeks posten. Liefs |
| reactie 26
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
hij loopt inderdaad erg lekker. ik heb hem nu al minstent 20 x gelezen (: geen overdrijven! x' |
| Naar boven | |