Gedichten check: Er zijn van die dagen ..
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
@ Miekie: Laat je helpen, alsjeblieft. Doe het desnoods voor mij. Ik maak me zorgen om je! Ik ben er voor je, altijd! @ Wendy: Ik weet het gewoon echt even niet meer...ik doe zo m'n best maar nog steeds gaat alles fout. Je hebt gelijk, ik weet het... The only thing I can is cry The only thing I will is die... x |
| reactie 17
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
@ katinka Je hoeft je geen zorgen te maken ik red me wel en met je laatste 2 regels ben ik het helemaal eens xxx |
| reactie 18
|
|
|
ik maak me wel zorgen. Juist omdat je het ermee eens bent.. x |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Weet je wat zo fijn is aan dit forum? Jullie helpen elkaar Miekie en Katinka. Als jullie nou eens naar elkaar zouden luisteren.. Naar jezelf luisteren jullie niet.. dus luister naar elkaar. Ik vind het wel vervelend om te horen dat er zoveel jonge meisje al kampen met stress en ana etc, Kon ik de tijd maar terugdraaien en het moment dat Ana ging toeslaan stoppen met al mijn kracht. Wendy |
| reactie 20
|
|
|
Ja maar dat kan niet. Het is allemaal m'n eigen schuld...daarom heb ik ook zo'n hekel aan mezelf.. x |
| reactie 21
|
|
|
Ik heb geen hekel aan mijzelf... en ik luister wel naar mezelf... daarom zou ik moeten doen wat mijn hart me zegt |
| reactie 22
|
|
|
Katinka ik wil je iets zeggen: van fouten leer je, Je hebt ruim de tijd om het goed te maken met jezelf!! Wil je je fout rechtzetten? Overwin Ana en ga een gelukkig leven tegemoet!! Groetjes Wendy |
| reactie 23
|
|
|
Ja dat probeer ik zo hard! Maar het gaat gewoon niet zo...ik voel mezelf de afgrond invallen. Het klinkt overdreven maar is echt zo... |
| reactie 24
|
|
|
Katinka het komt echt wel goed ! Je kan het meid (K) xxx |
| reactie 25
|
|
|
Miekie: dat is goed zelf keuzes maken maar die moeten wel positief zijn. Katinka: Wat zou er volgens jou moeten gebeuren om je leven weer op de rails te krijgen? Groetjes Wendy |
| reactie 26
|
|
|
Ik weet het niet, ik weet het echt niet...Ana moet weg. Ik word gek hier..alle energie en kracht loopt uit me weg...Nooit gaat iets goed...*huilt* |
| reactie 27
|
|
|
@ Wendy Als jij zegt wat mijn keuzes moeten zijn dan zijn het toch niet meer mijn keuzes ( dit moet je niet lezen als boos of geirriteerdmr gwn als een vraag) @Katinka Niet huilen meisje.. het komt goed geloof me (moet je mij nou horen zit ik net een gedicht te schrijven over dat ik het niet meer zie zitten )' Maar ik meen het echt het komt allemaal goed... met ons allebij dat beloof ik xxx |
| reactie 28
|
|
|
Het gaat gewoon niet meer...probeer ik zo m'n best te doen, is het nog niet goed. Ik ga kapot hier... |
| reactie 29
|
|
|
Katinka jij bent sterk. er komt een dag dat Ana niet meer bij jou is. Alleen jij moet eraan werken, jij kent jezelf het beste, Zo snel dat Ana er was moet ze ook weer verdwenen zijn. Elke dag langer met Ana verdien jij niet, zij doet je zoveel pijn!! En pijn is niet leuk!! Katinka zoek de energie op om Ana uit te schakelen de mensen hier op het forum geven je energie. Spaar die energie op en sla toe wanneer ana het niet verwacht. Jij komt eruit Katinka, jij bent zo sterk, en niet zo negatief over jezelf. Jouw leven is zoooooooooveel beter zonder Ana. En jij kan haar overwinnen lees je dit KATINKA JIJ KAN HET WEL Groetjes Wendy |
| reactie 30
|
|
|
idd katinka JE KAN HET ! En ik ben der voor je dat weet je (L) xxx |
| Naar boven | |