Gedichten check: Er zijn van die dagen ..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Er zijn van die dagen dat je het even niet meer weet Je kan niets meer doen, alles zit tegen Dat zijn dagen die je het liefst vergeet Fouten, ellende stress en zorgen Zucht .. laat de dag maar snel voorbij gaan Hoeveel uren nog tot morgen? 86400 seconden, dat is een hele dag Nog 12 hele uren, dan is het weer morgen 43200 seconden vol ellende en pech Gelukkig .. alweer 200 seconden weg De avond valt, tijd om te dromen Morgen zal het vast beter gaan Laat de morgen maar komen Nog 32400 seconden alvorens op te staan |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
heel mooi wendy leuk geschreven hahah heb je de secondes ook echt uitgerekend |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi geschreven! En zo waar... xx |
| reactie 3
|
|
|
Ja Ashley, maar daar heb ik een rekenmachine voor!! Hoi Katinka, bedankt. Jij hebt het best moeilijk of niet soms? Groetjes Wendy |
| reactie 4
|
|
|
Ja je hebt gelijk. Ik haat gevoelens. Ik wil m'n gevoelens verdoven maar dat kan niet... x |
| reactie 5
|
|
|
Probeer van jezelf te houden Katinka! Accepteer jezelf, kijk Ana doet dat niet maar jij beslist!! Gevoel kan ook leuk zijn. Jij geeft iedereen die het moeilijk heeft hier op het forum hartverwarmende adviezen. Het probleem is alleen dat jij jezelf vergeet! Jij bent net zo belanglijk als ieder ander hier in de maatschappij. Groetjes Wendy |
| reactie 6
|
|
|
Ik vergeet mezelf niet hoor. Ik wil gewoon mensen helpen die het moeilijk hebben. Ik steek genoeg tijd in mezelf, misschien zelfs wel teveel. Als ik mensen kan helpen, doe ik dat graag. Ik wil niet zien hoe mensen de afgrond invallen. Ik heb het zo vaak zien gebeuren zonder er iets aan te doen.. Ana leidt mijn leven nu, ik probeer mensen te helpen... x |
| reactie 7
|
|
|
Dat is ook heel goed om mensen te helpen die het moeilijk hebben Katinka. Je kan niet teveel tijd aan jezelf besteden. Als je vaak in de spiegel kijkt of op de weegschaal staat, dan ga je op den duur dingen zoeken. Dingen die jij wel ziet en een ander niet. Weet je Katinka mooi is niet maat 34 maar schoonheid komt van binnenuit. Ja sommige mensen hebben nou eenmaal alles: mooi van binnen en buiten. Hoe gaat het met je therapie? Groetjes Wendy |
| reactie 8
|
|
|
Ja. Iemand zei tegen mij dat ik dik was. En ik geloofde het...Ik weet dat schoonheid van binnen komt. Ik zoek bij andere mensen ook de schoonheid van binnen, echt. Maar bij mezelf niet. Ik zie mijn eigen goede dingen niet, van binnen en van buiten niet. Therapie is moeilijk...ik moet nu weer meer gaan eten... x |
| reactie 9
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Heel goed gedaan, Wendy! Je kan echt prachtig schrijven! Grtz Marco |
| reactie 10
|
|
|
Jij kan zo goed anderen overtuigen! Is het zo moeilijk om complimentjes te accepteren? En de mensen op het forum hier hebben het beste met jou voor. Over dat iemand zei dat jij te dik was: hoe oud was je toen? Het is een drempel die je over moet Katinka. Ik lees het forum en jouw gedichten en ik verzeker je dat jij geen slecht mens bent!!!! Als ik je mag omschrijven Katinka: Een meisje die iedereen helpt die het moeilijk heeft, Jezelf niet accepteert wat ik jammer vind, een oprecht persoon. Moeite met de waarheid: Al die complimenten zijn gewoon waar. Trek jezelf niet naar beneden Katinka dat is nergens voor nodig!! Wendy |
| reactie 11
|
|
|
Ik weet het niet meer... Het is echt niet altijd leuk hoor...9 van de 10 mensen die ik probeer te helpen doen er niks mee, doe ik zo m'n best...of ze worden boos, doen niks, nooit!, iets terug... Ik zat in de brugklas toen, was 12. Toen is het allemaal begonnen. Ik haat mezelf zo erg..ik kan er niks aan doen. Het is al zo lang nu.. Zo zie ik mezelf niet echt... x |
| reactie 12
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Katinka het spijt me ... het spijt me als je het zo opvat (L) |
| reactie 13
|
|
|
Nee dat was helemaal niet naar jou bedoeld Miekie! Dat ging over het algemeen, maar niet over jou! Dit was ook niet de bedoeling...*tranen in mijn ogen*... x |
| reactie 14
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Gelukkig... en dat ik je mij niet laat helpen dat ligt niet aan jou... maar er is gwn te veel... te veel dat je niet weet , en wat ik je niet kan vertellen ... het spijt me xxx |
| reactie 15
|
|
|
De waarheid mag gezegd worden Katinka, dat jij een goed persoon bent. Dat mensen die jij probeert te helpen weigeren omdat ze denken, wat kan zo'n jong meisje mij bieden? Maar als over het algemeen iedereen nou eens moeite zou nemen voor elkaar. En tja jij hebt hebt ook zoveel overlevingskracht. Dat ziet niet iedereen, pech voor hun. Dat een opmerking jouw leven tekent, jammer. Die persoon zou zich moeten schamen, dat verdien jij niet!! Maar wat niet is kan nog komen Katinka. Geen hoogtepunten zonder dieptepunten. Haat jezelf niet!! Wat is er volgens jou om te haten? Wendy Ps Marco bedankt leuke reactie!! |
| Naar boven | |