Gedichten check: Rust
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
ik kan even niets vinden hier. op mijn andere computer misschien. maari k ga maffen oke? trusten iedereen! x |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Pfft, als ik rakende zinnen op een ingevende manier schrijf, dan doe jij dat zeker! Niet zo onzeker zijn, mannetje! |
| reactie 18
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Lisa, okee, laat maar lezen als je wat kan vinden! Bedankt voor je reacties, erg leuk van je! @ Roos, ik doe niet onzeker maar das mijn mening. Kan er niet omheen draaien. Ik heb soms net een rake zin, maar een heel gedicht: nee. Daarom ook geen dichtbundel voor mij |
| reactie 19
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik ben het helemaal met Roos eens! Lees je eigen gedichten nog eens, je zult het zelf ook zien. |
| reactie 20
|
|
|
Heb ik al gedaan, Katinka. Maar ik vind ze niet zo goed als de meeste anderen op dit forum. Waarom kan ik niet heel duidelijk omschrijven... |
| reactie 21
|
|
|
Okee...Naja, ik weet wel wat je bedoelt. Ik zie het ook niet in mijn gedichten. maar die zijn gewoon veeeel minder goed dan die van jou.. |
| reactie 22
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ja kom laten we allemaal ffies een potje onzeker doen over de gedichten .... @ Katinka En Marco Er is geen reden om onzeker te zijn want ze zijn mooi ! echt geloof me ! xxx |
| reactie 23
|
|
|
Als jij het zegt?! Maar ik geloof het niet zo. Mijn gedichten zijn zeker niet beter dan die van anderen. Misschien gewoon, normaal. Maar het springt er niet uit ofzo. Bij sommige mensen wel, maar das uit herkenning denk ik dan... |
| reactie 24
|
|
|
Het boeit me niet hoe goed mijn gedichten zijn. Normaal wel, nu niet. Het zijn mijn gevoelens en mijn leven. |
| reactie 25
|
|
|
Nou zeg marco ... geloof jij mij niet eens xD ? lekker ben jij maar ik meen het ze zijn echt goed (K) xxx |
| reactie 26
|
|
|
Volgens mij bedoel je mij verkeerd?! |
| reactie 27
|
|
|
Oke nu snap ik het niet meer |
| reactie 28
|
|
|
Sorry! Ik had jouw reactie geeneens gelezen! Mijn reactie ging over katinka's bericht. Maar ik doe niet onzeker over m'n gedichten, zo vind k het gewoon. Maar ik ga ook weer, Groeten Marco |
| reactie 29
|
|
|
Nee hoor ik begrijp het helemaal. |
| reactie 30
|
|
|
Okeee ' En zo bedoelde ik het niet hoor doeiiixxx(K) |