Gedichten check: Rust
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Nog een nieuwe manier van schrijven uitgeprobeerd.... ---------------------------------------------------- Lopend in de regen. Zoekend naar innerlijke rust. Doorkruis je eigen wegen. Denk maar onbewust. Mooie dingen vliegen voorbij. Denkend en zuchtend en, Zonder enig bewustzijn. Reik de hand naar me toe. Sleep je hand verder. Echte steun en toeverlaat. Zo vertrouwd, En bij gebaat. De lach van de zon. De donder in de lucht. Denkend en zuchtend en, Zonder enig bewustzijn. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wauw Marco! Super mooi! Geweldig!! x |
| reactie 2
|
|
|
Dankje, het was maar een probeersel van hoe zo'n schrijfwijze eruit zou zien. Wel goed dus, aan jouw reactie te merken Groetjes Marco |
| reactie 3
|
|
|
Ja ik vind het geweldig! Echt super moooooi! x |
| reactie 4
|
|
|
Okee, weet je ook wat er zo bijzonder aan is of...? |
| reactie 5
|
|
|
Gewoon mooi geschreven. En ook mooie gedachte! x |
| reactie 6
|
|
|
Okee, das fijn te horen! Ben ook benieuwd wat anderen ervan vinden, dus hoe ze erover denken! Grtz Marco |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Mooi, erg mooi. Maar je schrijfstijl is niet nieuw hoor. Je blijft schrijven in korte strofes. Probeer eens wat anders! Korte gedachtes, of juist wat langere zinnen. Afwisselend rijmschema, etc etc. Geen kritiek, maar je kan zoveeeeeeeeel meer! heel veel liefs. |
| reactie 8
|
|
|
okee, dankjewel voor je reactie. En natuurlijk dat je zo eerlijk bent tegenover me Groetjes Marco p.s.; wat bedoel je met je kan zoveel meer? Meer kan ik niet denk ik |
| reactie 9
|
|
|
Jawel, je kan veel meer. Ik heb het gevoel dat jij je gedichten niet uitwerkt. Nu klinkt het natuurlijk weer alsof ik het perfect doe, zo bedoel ik het niet, maar ik leg je even uit hoe ik te werk ga. Jij kiest altijd een mooi gevoel, maar je werkt het niet uit. Je maakt er korte, wat oppervlakkige zinnen van, snap je? Soms hoort dat bij het gedicht, maar jij doet het elk gedicht. Ik bedoel eigenlijk dat je dat moet uitwerken. En soms lukt dat niet, dan moet je het even wegleggen, en een poosje later verder gaan. Jij kan je gevoelens veel beter en mooier verwoorden dan je nu doet. Niet dat het nu niet mooi is, maar het kan beter! |
| reactie 10
|
|
|
okee, ik snap wat je probeert te zeggen. Maar hoe moet ik het anders doen als nu? Ik gooi alle gevoel er al in als het ware. Anders kan ik niet, maar ik zal het proberen. Met langere zinnen enzo Groetjes! |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
mi gado! hoe krijg je het toch steeds voor mekaar me zo heftig te raken? met (eigenlijk) een paar simpele woorden. djeez. de manier waarop jij ze gebruikt. ik ben gewoon jaloers op jouw dichtkunsten :$ echt heel goed.. x ps. .heb jij ooit weleens geprobeerd een dichtbundel uit te geven? |
| reactie 12
|
|
|
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van je gedichten! Maar je kan NOG meer, echt waar. Liefs. Ps; kijk je nog even bij mijn andere gedicht "wij" Ben benieuwd naar je reactie! |
| reactie 13
|
|
|
Een dichtbundel is denk ik niks voor mij. Ik schrijf gewoon mijn gevoel op en de een vind het hier wel een mooi gedicht en de andere minder mooi Groetjes Marco |
| reactie 14
|
|
|
Ha, tuurlijk is een dichtbundel wel wat voor jou. PROBEREN! |
| reactie 15
|
|
|
Ik en een dichtbundel? Nee, dan overschat je me juist weer. Ik ben een soort van amateurschrijver |
| Naar boven | |