Gedichten check: Ik kijk in de spiegel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik kijk in de spiegel, En zie haar daar staan. Tranen die stromen, Van zoveel onverwerkt verdriet. Ik kijk in de spiegel, Ze kijkt me aan. Ze hoeft niks te zeggen, De stilte zegt genoeg. Ik kijk in de spiegel, Ik zie de krassen op haar huid. Ik zie het verdriet in haar hart, Waar ze niet over kan praten. Ik kijk in de spiegel, Ze is er nog steeds. Eenzaam, alleen, bang, Ze durft de waarheid niet te zien. Ik weet het, Ze wil die spiegel kapot maken, Om me niet meer aan te hoeven kijken, Om de waarheid verborgen te houden. Ik kijk in de spiegel, Voor de laatste keer. Ik zie een lichaam, kapot gemaakt. En ik weet, het is zover. Ik kijk in de spiegel, Ze kijkt me nog een keer aan. Ze kan niet meer, ze wil opgeven. Ik kan niet meer, ik wil opgeven. Het meisje in de spiegel, Ben ik zelf… |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heel mooi Katinka! Maar het gaat toch niet over jezelf hoop ik? Dat met die krassen op haar huid..... Ik vind hem heel mooi ! goed gedaan xxx |
| reactie 2
|
|
|
Dank je Miekie! Het gaat wel over mezelf...Jammer genoeg... x |
| reactie 3
|
|
|
Katinka ... ben je nu boos op me :S ? Sorry hoor, het is maar hoe ik erover denk... *gaat over msn* |
| reactie 4
|
|
|
Laat maar zitten zei ik toch? Je weet niet hoe het voor MIJ is en dat kun je ook niet weten. |
| reactie 5
|
|
|
Moet ik dat opvatten als : ik ben boos op je laat me met rust? want zeg dat dan gwn .... dit was namelijk geen antwoord op mijn vraag xD |
| reactie 6
|
|
|
We praten hier op msn wel over okee? Ik wil deze discussie of wat het is niet op t forum hebben goed? En nee sorry het was geen antwoord je hebt gelijk. |
| reactie 7
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Katinka, Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar ik blijf je gedichten mooi vinden! De manier waarop je schrijft, het gevoel achter je gedichten, alles! GA zo door! Ik sta altijd achter je! Xx('L) |
| reactie 8
|
|
|
Dank je Anne! Ik jou gedichten ook! Super! Ik ben er voor je he! xx |
| reactie 9
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Goed omschreven, geeft je misschien ook wat overzicht van emoties. Heeft het wat opgelucht? @Katinka & Anne: take it easy, take a sisi Grtz Marco |
| reactie 10
|
|
|
Dank je. Ja het heeft wel wat opgelucht maar het verdriet en de pijn blijft. Ja een sisi xx |
| reactie 11
|
|
|
Dat snap ik heel goed, dat het opgelucht heeft en dat de pijn blijft. Dat heb ik ook na gedichten, maar je hebt wel wat meer overzicht op je emoties toch?! Ja lekker een Sisi. Nou hoeveel calorieen dan hahaha Groetjes |
| reactie 12
|
|
|
Ja je hebt gelijk. Het is ook lekker om van me af te schrijven. Weet ik niet want ik neem toch geen Sisi:p Haha xx ps. ben even douchen, zo terug<3 |
| reactie 13
|
|
|
okee, ik ben ook zo weg. Maar ik wacht nog tot 20.45 uur Groetjes! |
| reactie 14
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Nou.. Ik lust wel een sisi hoor Xx |