Vragen over de site: M'n naam veranderen?
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
lynn Berichten: 1 |
hoi, ik zou ook graag mijn naam veranderen.. zou u mijn achternaam aub kunnen weghalen? alvast bedankt! groetjes |
| reactie 17
|
|
|
meisjemeteenA Berichten: 1 |
ik wil m'n naam veranderen in: anoniemeA. wie wil dat voor mij doen en anders hoe doe je dat? alvast bedankt! als anoniemeA niet kan kan je dan me achternaam weghalen? liefs |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 2 |
beste admin. wil je bij mij ook de achternaam weghalen, en van marja: Marrina maken. Ik wist niet dat dit er allemaal bij komt te staan. Dankje wel Marrina |
| reactie 19
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi, Heb je naam veranderd, achternaam is weggehaald. Binnenkort komt er een nieuwe optie waarbij het mogelijk is om de weergave naam te wijzigen, dit omdat er toch veel mensen zijn die hun gedichten liever anoniem willen weergeven. Groeten, Matthijs |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
Dat zou een goed idee zijn! ik ben er voor Matthijs!!! Liefs |
| reactie 21
|
|
|
Sylvia- Berichten: 1 |
ik wil graag mijn achternaam weg halen. Hoe kan dat? |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wel twee posts boven jou staat dat er binnenkort een nieuwe optie komt, even teruglezen is niet zo moeilijk. |
| reactie 23
|
|
|
scrapmuts Berichten: 1 |
ik zal ook graag me naam willen veranderen er staat nu marjo kalksma ik zal daar wel gewoon marjo gr marjo |
| reactie 24
|
|
|
Je naam is aangepast. |
| reactie 25
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
Ik wil mijn echte naam graag aanpassen, inplaats van Dafne veldhuijzen gewoon Dafne, zonder achternaam ;x. |
| reactie 26
|
|
|
MarisLovex Berichten: 2 |
ik zou graag willen dat m'n achternaam weg gehaald word volgens mij ben ik niet de enige hier. xx |
| reactie 27
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Je naam is aangepast |
| reactie 28
|
|
|
Inmiddels kan iedereen deze aanpassingen zelf maken bij: www.1001gedichten.nl/leden_profiel/ |
| reactie 29
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Hallo, Bij mijn bericht komt de naam masjeroen te staan, kan dit ook veranderd worden in Mascha En ook wil ik mijn achternaam graag helemaal weghebben; Mascha van der Meij staat er in mijn profiel, kan dit ook veranderd in Mascha? Vriendelijk bedankt! Groetjes, Mascha |
| Naar boven | |
Reageren op: M'n naam veranderen?
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...