Vragen over de site: M'n naam veranderen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Hoe kan dat? Xx |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Laat hier een berichtje achter met wat je wil of mail het even naar [email protected] |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik heb een mailtje verstuurd maar moet ik nu wachten op mail terug of hoe zit dat dan? |
| reactie 3
|
|
|
Ik heb ook nu een mailtje gestuurd |
| reactie 4
|
|
|
Ik heb alleen van Shannen een mailtje gehad, van Anne niet volgens mij... |
| reactie 5
|
|
|
ik heb al een paar keer geprobeert te mailen, maar blijkbaar is de mail niet aangekomen. Dan vraag ik het maar hier: Ik wil graag m'n naam veranderen in Amie-X |
| reactie 6
|
|
|
Ga ik voor je doen |
| reactie 7
|
|
|
kan ik mijn naam meschien veranderen in shannen(L) of kan dat niet? |
| reactie 8
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Haaii. Ik wil mijn naam graag veranderen, niet mijn gebruikersnaam maar mijn echte naam die je zit staan zeg maar, het is nu: "katinka van den broek", maar ik wil graag dat het gewoon "Katinka" is, zou dat kunnen? Liefs en alvast bedankt Katinka |
| reactie 9
|
|
|
@Shannen We willen de namen het liefst houden zoals ze zijn, kan eventueel je achternaam weghalen als je dat wilt. @Katink Heb het aangepast voor je. |
| reactie 10
|
|
|
nee tog bedankt maar laat het dan maar doen zoals het is! liefzzzzzzzzzz |
| reactie 11
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
ik zou ook graag mijn echte naam willen verandere niet mijn gebruikersnaam. als echt naam staat er Elise van reet. en ik zou daar graag X-Elise-X van maken. ik hoop dat u dit voor mij kunt veranderen? alvast heel hard bedankt. |
| reactie 12
|
|
|
De echte namen houden we ook echt, en het lijkt me niet dat X-Elise-X jouw echte voornaam is? |
| reactie 13
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
maar zou u dan mijn achternaam kunnen weg laten zodat er alleeen maar Elise staat? Zou u dat kunnen doen? alvast heel hard bedankt. |
| reactie 14
|
|
|
Heb je naam aangepast |
| reactie 15
|
|
|
joyce9595 Berichten: 1 |
ik wil ook graag mijn naam veranderen.. er staat nu joyce rikkers, maar ik wil graag gewoon joyce. groetjes. |
| Naar boven | |
Reageren op: M'n naam veranderen?
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...