Gedichten check: Weet iemand een titel?
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
weetje, ik heb hier best wel weinig op te zeggen. ik ben echt fan van jouw manier van schrijven. echt heel erg mooi, ik weet dat iedereen zoiets zegt, maar andere woorden zijn daar niet voor. ben je er al lang mee bezig? met schrijven? waar schrijf je over? je reactie was, de gedachte hierachter is pijnlijk. mag ik vragen welke gedachte? xx |
| reactie 17
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ja ik ben dood moe maar ja boeien ja dat was deze nacht maar als je terug kijkt op mijn andere gedicht zat er ook nog een nadeel aant slaap feestje ja ze zijn egt leuk geloof me heb jij msn? xxx |
| reactie 18
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Lies: Wat een superleuke reactie van je! Dankjewel! Ik kende jou nog niet van het forum? Ben jij hier al lang? Schrijf je al lang? Ik ga gelijk wat gedichten van je lezen als je die hebt @ Shannen: Goed dat je die vermoeidheid dan achter je kunt laten. Ik snap je nadeelprincipe,maar er zitten ook veel voordelen aan. Was je daar met veel mensen trouwens?! Groetjes Marco |
| reactie 19
|
|
|
Ik ben hier niet lang nee, ik volg jou wel al een tijdje, net als Anne-x. en ik schrijf zelf niet heel lang, maar ik ontdek wel dat ik veel frustratie daarin kan uiten.. Ja, ik heb er wel een paar staan, heb r nog veel meer, amar die ga ik niet nu al meteen plaatsen. Op z'n tijd he ik hoop dat je ze wat vindt! hoe oud ben je eigenlijk? x |
| reactie 20
|
|
|
heay ja een stuk of met zijn 13 en waren we was lachen joh ja ze liep alleen maar weg met 2 jongens al maar je werd er gwn gek van heb je msn marco? xxx |
| reactie 21
|
|
|
@ Lies; Een spion, haha Ik heb zonet nog even gereageerd op jouw gedichten, ik vond ze zo bijzonder! Jij kan echt goed schrijven, eerlijk gezegd beter dan mij vind ik hoor @ Shannen: gezellig, leuk! =) Alleen jammer dan dat weglopen (in de steek laten). Ik heb trouwens wel msn maar dat wissel ik liever niet uit met mensen die ik niet echt persoonlijk ken Groetjes Marco |
| reactie 22
|
|
|
ja ik begrijp dat zeker ors ja dat was wel jmmr maar ja boeien zo is zei eenmaal. xxx |
| reactie 23
|
|
|
Fijn dat je het begrijpt Lees mijn berichtje bij jouw gedicht nog maar even, misschien helpt dat. Groetjes! |
| reactie 24
|
|
|
die heb ik al gelezen kijk jij snapt zulke dingen dus kan je meetal ook mooie gedichten schrijven xxx |
| reactie 25
|
|
|
goedzo marco, je bent echt een van de eerste mensen die niet zomaar hun msn geven. echt goed van je! nou, ik ben niet zo zeker van mijn eigen gedichten, de jouwe zijn gwoon zo vol emoties.. en nee, ze lijken niet allemaal op elkaar ze dragen elk een bepaald gevoel met zich mee. stuk voor stuk goed gekozen woorden. gewoon ongelooflijk knap! en ja, ik ben net een maandje 15 =$ een ukkie dus nog. en jij schrijft dan echt volwassen, niet dat je zo jong bent of zo, maar volwassener dan de meeste 17-jarige! xx |
| reactie 26
|
|
|
@ Shannen; dankje, jij doet het anders ook goed. (Jij een Lisa sowieso @ Lisa; Jouw gedichten zitten ook vol van emoties, maar het is anders. Eigenlijk zou je het als identiek kunnen bekijken. Het is niet te zeggen dat een voller zit van emoties dan de ander. Wat volgens mij ook niet zou kloppen. Maar jij doet het ook knap. Je hebt een mooi opbouwend rijmschema en zoekt de juiste woorden. Net als wat je bij mij zei 15 is ook een goede leeftijd toch. Ik vind dat je al een zekere woordkeuze hebt en een brede woordenschat! Gewoon goed dus Groetjes Marco |
| reactie 27
|
|
|
whahaha. dankje maar mag ik ook vragen, waar jij zo verdrietig van wordt, zoals je zei.. ook veel meegemaaakt of niet? voor als je het nog niet wist, ik ben meerdere malen misbruikt en verkracht. dat is voor mij de druppel geweest. de druppel voor alles, het snijden, dichten, zingen dichten en zingen is niet erg, dat weet ik. maar alles heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik die dingen ben gaan doen. xx |
| reactie 28
|
|
|
Zo je hebt al heel wat achter de kiezen als ik het zo lees. Ik heb het ook heel erg moeilijk gehad vorig jaar, maar waardoor vertel ik liever niet op internet (persoonlijk Als je iets niet wilt vertellen op dit forum, hoef je dat niet te doen. Zeg alleen wat jij kwijt wilt, ik wil jou niks opleggen ofzo Ik wens jou veel sterkte toe en je mag me altijd iets sturen via het forum als je dat prettig vind. Een soort extra steuntje Groetjes! Goed trouwens dat je bent gaan dichten, om toch maar proberen gevoelens van je af te schrijven. Je loopt er gelukkig niet voor weg, knap! |
| reactie 29
|
|
|
oke, ja ik begrijp het. en ook voor jou he, als jij iets kwijt wilt.. je kunt me altijd een berichtje sturen!! echt heel veel sterkte jij! x |
| reactie 30
|
|
|
Dankjewel, volgens mij ben je heel meelevend en onzeker tegelijk. Ik kan het mis hebben, maar zo voelt het als ik jouw berichten zo lees. Ik vind het wel super dat je het aanbied aan me, echt tof van je! Ik vertel er liever niks op internet over, maar het gaat momenteel erg goed. Dus heb absoluut niks te klagen! Grtz! |
| Naar boven | |