Gedichten check: Weet iemand een titel?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Discussie en onmacht. Een doodlopende weg. Niks dat die pijn verzacht. Ik zit er helemaal klem in. Ben ik dan zo anders? Last van teveel afspiegelen. Voor- en weerspiegelen? Ik heb geen flauw benul! Stemmingsrad omdraaien… Een oplossing vergaren. Draai de rollen om. De energie bewaren. Maar ik ben moe. Gewoon brak. Geen rust kunnen vinden. Tussen het vier muren oppervlak. Stiekem is het zo gemeen. En ook genadeloos. Vechten hiertegen lukt niet. Gedachtes halen uit de oude doos. In mijn illusie. Om er weer bovenop te komen. Om te blijven vechten. En om voorlopig door te blijven stromen. Hierdoor zie ik de bossen tussen de bomen. =========================== Mijn nieuwe manier van schrijven met een nieuw rijmschema. Hoop dat jullie het wat vinden |
| reactie 1
|
|
|
1001gebruiker Berichten: 13 |
Leuk zo, niks aan veranderen! |
| reactie 2
|
|
|
Met leuk bedoel je hopelijk het rijmschema toch?! Want het gevoel achter dit gedicht is voor mij pijnlijk |
| reactie 3
|
|
|
1001gebruiker Berichten: 13 |
Natuurlijk bedoelde ik het rijmschema, sorry voor de onduidelijkheid! Je gedicht is mooi, maar het gevoel erachter wat je al zei is moeilijk. Hoop dat je het niet verkeerd opvatte |
| reactie 4
|
|
|
Maakt niet uit, maar ik vond het in eerste instantie een beetje een vreemde reactie. Wel leuk dat je ff hebt gereageerd |
| reactie 5
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Haaaii Marco! Ik vind het een heel mooi gedicht hoor! De schrijfstijl is super en de gevoelens die erachter zitten zijn moeilijk, maar mooi beschreven! xx |
| reactie 6
|
|
|
Hee Katinka! Ik vind je reactie hartstikke leuk! Dankjewel! Groetjes Marco |
| reactie 7
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Hmmm een titel ervoor verzinnen is vrij lastig omdat jijzelf het gedicht en betekenis het beste kent. eventjes denken Ikzelf heb vaak woorden van of mijn eerste zin als titel. dit zou voor jou discussie en onmacht worden.. of onmacht bv. titels zijn ook niet echt mijn sterkste punt Goed gedicht trouwens Groetjes. Daniël |
| reactie 8
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mooi gedicht alleen jammer dat er dan zo iets acher zit ehmm een titel discussie en onmacht ofzo iets blijf schrijven xxx |
| reactie 9
|
|
|
@ Daniel & Shannen; bedankt voor jullie reacties! =) Ik heb al een titel gekozen: onmacht Groetjes Marco |
| reactie 10
|
|
|
heay wat is je titel? weet je ik vind dat jij iedereen altijd bemoedigt jij helpt iemand om veder te gaan, xxx |
| reactie 11
|
|
|
Hee Shannen; Deze reactie had ik nog niet gelezen en zal ik nu nog even beantwoorden De titel van dit gedicht is "onmacht" geworden en is ook te vinden bij mijn andere gedichten Ik hoop dat je snel weer een gedicht gaat schrijven, want ik ben benieuwd Groetjes Marco |
| reactie 12
|
|
|
heay marco, ja ik moest het even kwijt, ik was op een slaap feestje dus ik zal wel weer snel een nieuwe op de site hebben or haahahaha, blijf schrijven hé je hebt egt talent grxxtjes |
| reactie 13
|
|
|
Hee! Leuk, dat slaapfeestje! Was het ook leuk of viel het tegen?! En over dat talent; ik vind dat het ver te zoeken is. Ik vis nu niet naar complimenten ofzo, maar ik vind dat ik eerlijk gezegd weinig dichttalent heb. Gewoon... Sommige gedichten zijn goed omschreven, maar niet goed genoeg om ze als talentvol te benoemen. Groetjes Marco Ben benieuwd naar je gedicht, ik zag al wat staan op de site... |
| reactie 14
|
|
|
heay ja slaap feestje was lachen ik heb sireus niet geslapen heel de nacht niet hahhahh, weet je jij hebt wel dicht talent jij schrijvt ze zo speciaal in je eigen woorden en die vind jij dan niet mooi maar ik dan wel xxx mij |
| reactie 15
|
|
|
eejj, Mooi dat je slaapfeestje zo leuk was, fijn te horen. Had je die afgelopen nacht dan ofzo? Anders zou je nu ook wel moe zijn ofniet Ook blij te horen dat je m'n gedichten zo leuk vindt! Echt leuk! =) Groetjes Marco |
| Naar boven | |