Verdwaald in het leven
In de schaduw van de zon
Probeer ik het licht te vinden
Maar het duister heeft me te pakken
Alsof het me wil verslinden
Vrienden blijven praten
Maar ik kan ze niet verstaan
Misschien dat ze iets zeggen
Toch komt het niet meer aan
De nachten steeds zo lang
Alles wat ik zie is zwart
alsof het een weerspiegeling is
Van de kleur van mijn hart
Met de familie bij elkaar
Alsof we helemaal compleet zijn
Ik probeer in die schijn te geloven
Maar de leugen doet me pijn
Het leven zo oneindig grauw
Alsof de zon er niet meer is
De schaduw heeft me ingehaald
En tovert alles om in duisternis
Ik probeer het levenslicht te zien
Een glinstering van hoop
Het ligt zo dicht bij elkaar
Maar zit helemaal in de knoop
In het donker hier op aarde
Voel ik mij verschrikkelijk alleen
Ik probeer mijn weg te vinden
Maar nergens kan ik heen
Reacties op ‘Verdwaald in het leven’
-
sterk en mooi veel sterkte
Ik dicht - 02-10-2014 om 18:39
-
Mooi!! 5 sterren!
Verwijderde gebruiker - 02-10-2014 om 19:24
-
Heel mooi geschreven. Als dit niet fictief is hoop ik dat je ergens toch dat straaltje licht kan vinden die je uit deze duisternis leid.
Babs - 02-10-2014 om 20:59
