Voorbij
Ik mis je zo erg.
Kon de tijd maar terug.
Mijn tranen zijn niet te bedwingen.
Het ging allemaal zo vlug.
Constant dromen over dat het weer goed komt.
Maar wetend dat je mij niet verdiend.
Nu zijn we weg gegaan met ruzie.
We zijn niet eens bevriend.
Ik kan het moeilijk los laten.
Als ik denk aan elk goed moment.
Ik had het zo graag langer gewild.
Maar dit stond al langer ingepland.
Ik mis je, en ik hield van je.
Vergeet dat nooit weer.
Ondanks dat het allemaal fake was, heb ik alles gegeven.
Nu is het allemaal voorbij, hoe leg ik me hier bij neer.
Ingezonden door
Hardboy
Geplaatst op
08-05-2014
Over dit gedicht
~
Geef uw waardering
Op basis van 7 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
LiefdeReacties op ‘Voorbij’
-
Mooi gedicht. Sterkte m8
Bi-proud-of-you - 08-05-2014 om 13:05
-
Mooi gedicht, veel sterkte
Someone - 08-05-2014 om 14:52
-
Mooi geschreven. Sterkte. xxlisanne
lisanne - 08-05-2014 om 15:23
-
mooi gedicht. ik wens je veel sterkte man, ik weet waar je doorheen gaat
Arthur Wildeboer - 09-05-2014 om 17:07
-
Knap dat je je gevoel zo kan uiten. Ik wou dat ik het kon zo goed!! En veel sterkte:)
Dichtster - 13-07-2014 om 14:14
