Starend naar de horizon
Starend naar de horizon
Reikend naar wat ik niet pakken kon
Een teleurstelling steeds maar weer
Gemis, elke dag een beetje meer
Verzopen van de natte regen
De wind van voor, alles zit tegen
Mijn pen dwalend over het papier
Elke dag nog wens ik je hier
Versleten door de tijd
Vastgeroest in de dagelijkse strijd
Zoekend naar een nieuwe weg
Hopend, maar steeds weer pech
Dromend in de nacht
Denkend aan wat jij ons bracht
Vergaan van de ergste pijn
Eenzaam, van het nooit meer samen zijn
Starend naar de horizon
Reikend naar wat ik niet pakken kon
Een herinnering oneindig ver
Als een stralende ster
Reacties op ‘Starend naar de horizon’
-
Mooi geschreven!
Verwijderde gebruiker - 24-03-2014 om 22:32
-
Wauw, mooi, alweer. stuk voor stuk schrijf jij goede gedichten. ga daar vooral mee door! heel mooi
Ik dicht - 24-03-2014 om 22:49
-
In één woord: prachtig.
Babs - 02-04-2014 om 07:35
