Wraak
Na alles wat je me hebt aangedaan.
Zou je denken dat ik je veracht.
Maar uiteindelijk wil ik je bedanken.
Want je gaf me zoveel kracht.
Ik dacht dat ik je kende.
Dacht dat je echt was.
Dit is echt over.
Ik leg je in het as.
Na al het stelen en bedriegen,
denk je vast dat het zo is.
Je denkt dat ik een zwak voor je houd.
Maar je hebt het flink mis.
Ik hoor dat je nu rond loopt het slachtoffer te spelen.
Ik had het moeten zien,
omdat al je slechte eigenschappen je ware aard weergaven.
Maar ga niet ineens lopen denken, ik ben de schuldige.
Want je hebt je eigen graf gegraven.
Ik ben een vechter.
En hier mee stoppen is niet mijn plan.
Er is geen weg terug.
Ik heb er genoeg van.
Reacties op ‘Wraak’
-
Prachtig gedicht! (Maar dat wist je al!) xxlisanne
lisanne - 02-03-2014 om 13:37
-
Heel mooi!
Someone - 05-04-2014 om 14:43
