vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Helemaal alleen
Zoveel jaren zijn voorbij gegaan.
Ik was altijd sterk, en probeerde niet te huilen.
Nooit het gevoel gehad dat ik een man nodig had.
Om mij achter te verschuilen.
Maar ik ben helemaal klaargemaakt voor vandaag.
Met een lach op mijn gezicht en mijn hoofd opgeheven.
Maar geen vader die naast me staat.
Om deze bruidegom weg te geven.
De emoties zijn altijd teveel geworden.
Want er is geen hand om vast te houden, geen mensen om me heen.
Er is geen schouder om op te leunen.
Ik loop mijn weg helemaal alleen.
Reacties op ‘Helemaal alleen’
-
Heel mooi :) But here you're never alone
Bi-proud-of-you - 01-03-2014 om 15:43
-
Heel erg mooi geschreven! xxlisanne
lisanne - 01-03-2014 om 16:24
-
Mooi gemaakt!
summerblondie - 22-04-2014 om 19:57
