vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Donker in mijn hart
Donker in mijn hart
Weet niet wat ik moet voelen
Donker in mijn hoofd
mijn gedachten die overspoelen
Mag ik ergens schuilen
Ik voel me zo alleen
De slaap die niet wil komen
Hoe breek ik daar doorheen
Ik wil mijn ogen sluiten
En wegdromen de hele nacht
Zodat ik morgenochtend kan ontwaken
Met nieuwe levenskracht
Reacties op ‘Donker in mijn hart’
-
mooi gedicht, moge het licht overwinnen in je hart
Marill - 23-01-2014 om 09:37
-
Heel mooi. Geen woorden voor zo herkenbaar. XX
♡BO♡ - 27-01-2014 om 17:19
-
Wauw, een heel mooi gedicht..
Someone - 25-02-2014 om 08:56
-
Mooi gedicht!!
Verwijderde gebruiker - 21-08-2014 om 19:08
