gebroken hart
Wat voor rede zou er zijn om mij te breken,
ik hou van je .. Maar ik kan je niet vergeten,
als ik wist dat deze liefde niet voor altijd zou zijn,
deed ik er niet zoveel moeite voor en was er niet zoveel pijn,
Je zegt : ''jij bent een kristal en ik ben modder en de rede is echt iets bij mij thuis''
die woorden blijven hangen in me hoofd, net een gesloten kluis..
wat heeft het bij jou thuis te maken dat je 2 meisjes tegelijk neemt,
je zei : ''ik hou van je'', en tegelijkertijd ging je vreemd
ik wil je vergeten.. maar dat gaat niet zo snel,
je deed me pijn.. en dat weet je wel
Ingezonden door
Wiesh
Geplaatst op
26-11-2013
Over dit gedicht
voor mensen die gebruikt zijn door een jongen, of jongens die vreemd zijn gegaan, en je veel pijn deden gaat dit gedicht precies over
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Breken Modder PijnReacties op ‘gebroken hart’
-
Wauw mooi! alleen ik snapte dat over de modder niet echt!
Dichtster - 02-12-2013 om 07:39
-
ahww hihi dankje ! Weet je eerlijk gezegt snap ik die zin ook niet, Die jongen zei tege mij dat ik een kristal ben en hij modder, dat hij mij niet verdiende, maarja ..
Wiesh - 02-12-2013 om 21:54
