1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

vorige gedicht

Alsof je er weer even bent

een gevoel
alsof er een hand werd gelegd op mijn rug
een gevoel , een gevoel van ben jij het
ben jij het echt, ben je weer even bij me terug

een schaduw
alsof ik iemand langs me heen zie gaan
een schaduw, een schaduw dat lijkt op jou
ben jij het echt, zie ik jou daar nu staan

een stem
alsof de radio ineens aan gaat
een stem, een stem dat lijkt op de jouwe
ben jij het echt , ben jij degene die tegen mij praat

is het echt
ik weet het niet
het enige wat ik wel weet is
dat dit gene me wel helpt tegen het verdriet

het is net alsof je op deze manier
mij wil laten voelen, horen en weten
dat jij mij net als ik jou
niet bent vergeten

vorige gedicht
Toevoegen aan favorieten

Ingezonden door

Geplaatst op

Over dit gedicht

......niks zomaar....

Geef uw waardering

Op basis van 568 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.

Tags

Eventrug Gevoel Overleden Schaduw Stem

Reacties op ‘Alsof je er weer even bent’

  • Een erg mooi gedicht, en ik geloof er zeker in dat mensen die elkaar liefhebben over elkaar waken, of het nou in het hiernamaals is of niet. gr gr

    Hardboy - 22-11-2013 om 06:49

  • ik heb respect aan jou houding, hoe jij zulke mooie woorden op gedicht kan zetten. het is egt waar xx gedichten meiske

    gedichtenmeiske - 22-11-2013 om 10:24

  • Dank jullie wel. ....

    ...Anony... - 22-11-2013 om 23:32

  • Erg mooi weer!

    Myself - 26-11-2013 om 13:38

  • dank je wel..Myself

    ...Anony... - 26-11-2013 om 14:21

  • Prachtig! Echt hartverscheurend! Blijf zo'n gedichten posten. Ik ben nog niet zo goed als die van jouw, want de deze, deze breekt de mijne <3!

    gedichten85 - 04-01-2014 om 22:31

  • Dank je wel...gedichten85...

    ...Anony... - 04-01-2014 om 23:18

  • Wauw klasse! Het beschrijft het gevoel van meerdere mensen en is daarom zo mooi! Het is triest maar dat hoort erbij;-. goed gedaan :)

    Alsy - 22-03-2016 om 18:29

  • dank je.....

    ...Anony... - 24-03-2016 om 12:54

  • ik ken het goevoel mijn Opa is gestorven als mijn papa 6 jaar was ik heb hem dus nooit gekend het gedicht heb ik over geschreven en licht nu op zijn graf

    Verwijderde gebruiker - 04-04-2016 om 12:58

Reageren

We gebruiken uw gegevens alleen om te reageren op uw bericht. Meer info leest u in onze Privacy & Cookie Policy.

Wilt u direct kunnen reageren zonder elke keer naam en e-mailadres in te voeren? Meld u hier aan voor een account!