vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
haat
Ik wil het niet laten
maar ik kan om jullie niet haten
het is al maar schijn
en dat doet mij zo pijn...
waar ik huil
waar ik schuil....
't is al maar schijn
en het doet mij pijn.....!!!
Ingezonden door
eb en vloed
Geplaatst op
12-11-2013
Geef uw waardering
Op basis van 6 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VriendschapReacties op ‘haat ’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
