vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
nooit meer weg
ik was een tijdje weg
en het deed me goed
maar ik zal nooit meer weggaan
want jullie geven me goede moed
ik dacht dat ik geen echte familie had
totdat ik jullie leerde kennen
nu weet ik wat echte liefde is
en hoef ik niet meer voor het leven weg te rennen
Ingezonden door
Bibi
Geplaatst op
16-10-2013
Over dit gedicht
ik wil jullie allemaal nooit meer kwijt door jullie ben ik nog in het leven!
Geef uw waardering
Op basis van 8 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
VriendenReacties op ‘nooit meer weg’
-
Ren nooit meer weg, want er wacht altijd een tweede familie op je :) De Dicht familie. Mooi gedichtje Bibi xx
Verwijderde gebruiker - 16-10-2013 om 12:59
