vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Wanneer!?
Wanneer komt de dag,
Dat ik jullie ga verlaten?
Wanneer komt de dag,
Dat ik de laatste traan heb gelaten?
Ik durf het niet,
Maar binnenkort wel,
Dan is het klaar,
Met al mijn verdriet!
Rot toch eens op,
Ik word zo moe,
Van je domme gedrag!
Haal die schijnheilige kutlach
Toch eens van je gezicht!!
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
19-09-2013
Geef uw waardering
Op basis van 2 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Wanneer!?’
-
Wanneer?! Niet ! :) Mooi geschreven.
Verwijderde gebruiker - 24-09-2013 om 16:45
-
heel mooi meid dankjee voor je reatiee:)
summerblondie - 26-09-2013 om 19:02
