vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
opnieuw
Opnieuw gestart,
een nieuw begin.
Bang om te beginnen,
met weer een slecht einde.
Alles is nieuw,
wat mijn hoofd doet tollen.
Het tollen blijft,
en maakt mij van de wijs.
Ik zou soms willen vluchten,
voor alle problemen en pijn.
Maar dan voel ik me zwak,
en dat wil ik niet zijn.
Als de regen valt,
word mijn pijn verzacht.
Alles weggespoelt,
wat mij terugduwde.
Maar ik sluit mijn ogen,
en adem diep in.
Mijn adem gaat uit,
weg van alle pijn
Ingezonden door
Angel-on-your-side
Geplaatst op
16-09-2013
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
WegReacties op ‘opnieuw’
-
Weer een heel mooi, herkenbaar gedicht. 5 sterretjes van mij! xxlisanne
lisanne - 17-09-2013 om 16:15
