5 maanden
We zijn vandaag alweer vijf maanden bij elkaar
En nog steeds vind ik het raar
Dat jij verliefd bent op mij
Dat maakt mij echt ongelofelijk blij
Jij liet mij voor het eerst echte liefde voelen
En dan bedoel ik niet alleen door al dat kroelen
ik kan ontzettend goed praten met jou
vanaf dat ik je ken is mijn leven veel minder grauw
we hoefde niet eens aan elkaar te wennen
want het lijkt wel alsof we elkaar al een leven lang kennen
ik kan echt alles tegen je zeggen
en hoef het dan eigenlijk niet eens echt uit te leggen
jij bent wat mij gelukkig maakt
want jij hebt mijn hartje heel diep geraakt
ik wil voor altijd bij jou blijven
mijn liefde voor jou is gewoon niet te omschrijven
Reacties op ‘5 maanden’
-
aaahw zo lief <3 love you!!! Kan niet wachten tot zondag dan kan ik je eindelijk weer lekker knuffelen <3
Suus - 15-09-2013 om 17:03
-
bedankt schatje :) ik kan ook niet wachten tot zondag, eindelijk kan ik je dan weer in mijn armen nemen <3
sander - 15-09-2013 om 19:10
-
Mooi gedicht, hopelijk blijven jullie nog lang samen. :) (vriend van Suus) :)
Verwijderde gebruiker - 15-09-2013 om 19:19
-
mooi gedichtjee:) jij ben de vriend van suus en tim he? ik ben roselien
summerblondie - 17-09-2013 om 20:39
-
Je houd veel van dr he , dat is hier wel uit op te maken. Veel geluk met zn tweekes
Co verhoeven - 19-09-2013 om 19:07
