vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
geniet van het leven!
Het leven lacht me toe
Van al het lijden word een mens eens moe
je moet altijd door gaan
stappen zetten
om verder te komen en stil te staan
op een plek waar jij zijn wezen wil
jaagt je dromen achter na
weet dat de ware echt besta!
weet dat liefde voor iedereen er is
hoe pijn je hartje ook doet
hoe veel angsten en noden je verdragen heb
altijd door blijven gaan
niet achter om kijken
en niet stil blijven staan
hoe het leven ook mag zijn
voor jou schijnt de zon op een dag fel
dit is wat ik je vertel
leef nu het nog kan..
Reacties op ‘geniet van het leven!’
-
Mooi gedichtje
TimL - 13-09-2013 om 17:22
-
Mooi Roselien :)
Verwijderde gebruiker - 14-09-2013 om 12:14
-
Hallo Roselien ja ik ben inderdaad de vriend van Suus en Tim, bedankt voor je reactie dit is ook een mooi gedicht :)
sander - 17-09-2013 om 21:16
