vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Nacht
lig wakker,
t'is middernacht,
m'n gedachten tollen,
de klok tikt zacht.
m'n ogen wagenwijd open,
kan de slaap niet vatten,
te onrustig,
was ik maar bezopen.
Reacties op ‘Nacht’
-
Dat is normaal, zie het als een biologische klok. Je geest had rust genoeg gehad :) Mooi gemaakt trouwens :)
Bi-proud-of-you - 10-09-2013 om 21:23
-
Dat ken ik, dat heb ik soms ook meegemaakt. Leuk tekstje :)
Verwijderde gebruiker - 11-09-2013 om 19:13
-
dat ken ik maar all te goed. soms heb ik het dat ik de hele nacht niet kan slapen. dat ik de hele tijd wat lig te woelen. en dan even weer mijn bed uit ga.
fuzzydragon5432 - 15-09-2013 om 23:39
