vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Weer naar school
Morgen weer naar school,
hoe zal het zijn?
iedereen weer te ontmoeten,
al m'n vrienden te begroeten...
maar dan die standaartvraag,
'hoeist met je?'
ik kan moeilijk zeggen 'slecht!'
want dan vragen ze 'ist echt?'
Ik ga niet met iedereen praten,
ik wil geen gezeur!
ik hou me liever achter,
dan maar een pitje zachter..!
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
10-09-2013
Over dit gedicht
Nog voor de eerste school dag maar nog niet geplaatst...
Geef uw waardering
Op basis van 2 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Weer naar school’
-
Mooi geschreven, en een goede keuze. Vertrouw je het niet, laat ze gewoon links leggen, voel je je op je gemak bij diegenen, probeer een praatje te maken
Bi-proud-of-you - 10-09-2013 om 21:26
-
uit je zoals je zelf wil maar doe het zodat jij je er zelf goed bij voelt !! xxx
eb en vloed - 04-10-2013 om 13:50
