Je was bezorgd
Je was bezorgd om me
je was bang
ik hoorde het aan je stem
Je leefde met me mee
maar ik hoef geen medelijden
wou eigenlijk alleen maar horen:
“ik geef om je, ik wil je niet doodâ€
Je was bezorgd om me
toch was er dat éne stemmetje in mijn hoofd
‘kom snel, de dood wacht op je’
en de hele avond werden mijn gedachten niet verdoofd
Ik dacht dat ik zou slapen
moe zijn en nooit meer wakker worden
maar dan had ik jou pijn gedaan
dat ben ik zeker
ik hoorde het aan je stem
de manier waarop je praatte …
Alleen …
ik begrijp het niet
@Gedichtenlady
dichteres sinds 1 maart 2005
www.raissagedichten.jouwweb.nl
verhalenschrijfster
sinds 30 juli 2013
www.verhalenvanraissa.jouwweb.nl
Schrijf je zelf ook?
neem dan eens een kijkje op:
www.poezieplace.jouwweb.nl
Ingezonden door
Gedichtenlady
Geplaatst op
06-08-2013
Over dit gedicht
niet veel uitleg bij nodig, men psychologe was doodongerust
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Bezorgd Dood PsychologeReacties op ‘Je was bezorgd’
-
Fijn toch dat er iemand bezorgd om je is? En hopelijk is dat ene stemmetje opgehouden jou lastig te vallen.. Mooi geschreven! Liefs
-Lin- - 13-08-2013 om 22:18
