wat je van een vriend verwacht
Het leven is niet altijd even fijn
Maar jij bent mijn medicijn.
Jij helpt de pijn te verzachten
Jij hebt precies wat je van een goede vriend kan verwachten.
Je steunt mij als het even niet meer gaat.
jij bent me homie jij bent me maat.
Lieve schat ik hou van jou zoals je bent
Zo’n korte tijd, maar je hebt me zo verwend.
Al die lieve woorden die je tegen me zegt,
Het voelt allemaal zo oprecht.
Ik zou willen dat ik je pijn weg kon halen
En je weer helemaal opnieuw kon laten stralen.
Je verdiend het om gelukkig te zijn,
En niet al die verdriet en pijn.
Toen ik je leerde kennen dacht ik dit voelt goed,
Jou lach gaf me kracht en moed.
Jij verdwijnt nooit meer uit mijn hart
Er is een speciaal plekje voor jou apart.
Ingezonden door
matthias torfs
Geplaatst op
14-07-2013
Geef uw waardering
Op basis van 5 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VriendschapReacties op ‘wat je van een vriend verwacht’
-
ahh deze is mooi!
MA EG - 24-10-2013 om 13:00
