Spijt
Zoals de titel al zegt heb ik spijt,
Spijt van wat ik heb gedaan.
Mensen bedreigen die me wilden helpen,
Die achter me zijn gaan staan.
Vast en zeker zijn ze al weg van mij,
Ben ik ze voor mijn leven kwijt.
Maar wees er wel bewust van dat ik dit niet expres deed,
En weet dat het me enorm spijt.
Ingezonden door
Bi-proud-of-you
Geplaatst op
06-07-2013
Over dit gedicht
Ik heb veel dingen fout gedaan tegenover mijn vrienden die achter me stonden. Jongens, het spijt me zo
Geef uw waardering
Op basis van 10 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
Kwijt Spijt Verdriet Verloren VriendenReacties op ‘Spijt’
-
Patros, het is een mooi gedicht, en, als het je spijt, ik kan je niet troosten vanachter mijn computertje, maar wel (hopenlijk) met woorden, Stuur dit dan aan de mensen, de mensen die je bedreigde ? Met meer kan ik je niet helpen, sorry, maar ik vind het supermooi, favorieten in ..
Verwijderde gebruiker - 29-07-2013 om 09:33
-
ben het helemaal 100 % eens met de reactie van latoyaFox
Robbin - 10-08-2013 om 17:14
-
Erg mooi, liefs.
NWNino - 17-10-2013 om 18:20
