vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Als wij even niet samen zijn
Steeds als wij even niet naast elkaar liggen
Dan kijk ik vanuit het raam eventjes naar buiten
Naar de felle zon of s'nachts naar de heldere maan
Wachtend om je weer in mijn armen te kunnen sluiten
Reacties op ‘Als wij even niet samen zijn’
-
erg mooi!!!
Ted - 03-07-2013 om 00:15
-
Mooi geschreven!
Hardboy - 03-07-2013 om 06:58
-
Mooi! Ben niet anders van je gewend:) X
Ellebel33 - 03-07-2013 om 13:04
