vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
wat in me omgaat
Ik ben omringd door mensen,maar nog steeds voel ik me alleen.
Behoefte naar wat tederheid, Een knuffel of een arm om me heen.
Mijn trieste gedachten die me blijven kwellen.
Het aantal woorden, niet te tellen.
Geteisterd door mijn diepste, binneste verdriet.
Behoefte aan genegenheid, maar niemand die het ziet.
Reacties op ‘wat in me omgaat’
-
Wauw heel mooi geschreven dit gedicht, herken mezelf er wel in. Groetjes chris
Laska119 - 30-06-2013 om 13:31
