soms is het fijn en soms doet het pijn
Soms dan voelt het alsof ik alleen maar goed ben voor bepaalde dingen,
Als ik iets voor iemand kan doen staan ze te springen.
Maar zodra ik niet meer nodig ben hoor ik bijna niks meer,
En zo gebeurt dat keer op keer.
Soms dan vind ik het moeilijk maar er zijn ook wel mensen voor mij,
Als ik dan verdrietig ben dan maken zij mij blij.
Maar soms dan wil ik met rust gelaten worden,
Want dan kan ik mijn gevoelens niet verwoorden.
Ik wil dan even alleen zijn niemand om mij heen,
Dan bouw ik figuurlijk om mij heen een muur van steen.
Toch ben ik blij dat er mensen voor mij klaar staan,
Want door hun kan ik mijn problemen aan.
Ik ben blij dat ik dat soort mensen ken,
En ze mogen weten dat ik er ook voor hun ben.
Ingezonden door
alynda
Geplaatst op
28-06-2013
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘soms is het fijn en soms doet het pijn’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
